בשנים האחרונות, קורסי מין שונים צוברים יותר ויותר פופולריות. קשה לקרוא את הסיבה היחידה מדוע זה קורה: הרצון ללמוד משהו חדש או רק מחווה אופנה. מה שזה לא יהיה, העובדה נשארת עובדה - היום יש צעדות עבור אימון מין מגמה אמיתית וזה שווה ללמוד יותר עליו.

התוכן של המאמר

למה הכול התחיל? 2 מי צריך הדרכות דומות? 3 קורסים לגברים 4 מה שלומדים בקורסים זכריים? 5 קורסים לנשים 6 מה לומד על קורסי נשים? 7 לפעמים קורסי מין כאלה מבזבזים כסף 8 איך למצוא מאמן טוב? 9 קורסים סקס ביקורות

לאן כל התחיל כל?אני

הכל כנראה שמעו את הביטוי "לא היה מין בברית המועצות!-. אז אם סקס בברית המועצות למעשה?! באותו זמן, אפילו לדבר על קרבה ואפילו יותר ללמוד איך ליהנות מהשותף, היה משהו מביש ומלוכלך. כתוצאה מכך, הדור המבוגר פשוט "עשה ילדים", מתבגרים לא יכלו לקבל מידע חשוב עבור העתיד שלהם. אחרי הכל, בבית הספר, לדבר עם נושאים דומים מעולם לא הוחזקו.

במקביל, זה אפילו לא בחשבון לא לחנך טכנאי סקס, א ... Читать дальше »

Просмотров: 247 | Добавил: onera | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

למרות העובדה ש מיידן עלול לחוות לא רק נרתיקי, אורגזמה הדגדית, נשים רבות מעוניינות בתנוחות עבור אורגזמה נרתיקית, שבה הגברת חווה אורגזמה בלבד חדירה נרתיקית, ללא גירוי נפרד של הדגדגן.

התוכן של המאמר

אחת עשרה.רוכב 2 2. כמו כלב 3 3. לוֹטוּס 4 4. סִירָה 5 5.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ואבניים. רק זה בדרך כלל לא אותם רגעים חיוביים לעבודה.

משרה מיסיונרית 6 אורגזמה לא צריך להיות מטרה

אורגזמה זכרית תלוי בעיקר מתנועות מכניות, ואילו לגברת עקרונית קרבה רוחנית עם שותף, לא מצב רוח רע, מיקום נכון של כוכבים בשמיים.

מדענים שונים מוסדות ערכו מספר עבודות מחקר, על בסיס אשר זוהו כמה תכונות נפוצות של נשים מקבלת אורגזמות הנרתיק.

Roste הבדלים יכולים לסבך את היציבה הזאת עבור זוגות מסוימים, כי לנסות לשים כרית תחת ברכיים כאשר האיש שלך מגיע האחורי שלך. אם אתה קשה לעמוד על הברכיים שלך, ואז בטנה ... Читать дальше »

Просмотров: 226 | Добавил: onera | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

למרות העובדה כי כרגע יותר מ 5 דרכים אמצעי מניעה הם המציאו בפרמקולוגיה, הנשים לעתים קרובות מופיעים השאלה יכולה להיות בהריון מן הפריקה הגברית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל זה בגלל היעדר חינוך, כמו הרבה מאיתנו התרגלו כדי לקרוא, נשים מבוגרים או בכל הגבירות הצעירות, אשר רק מתחיל להכיר אינטימי, איך כולם melone , צד היחסים.

התוכן של המאמר

1 למה, לשים את זה בעדינות, שאלה כזו מופיעה? 2 מקרים מיוחדים שבהם אתה יכול להיכנס להריון 3 כיצד להגן על עצמך מפני כמה חושבים, הריון לא הולם

במקום לדעת מראש איך להגן על עצמך מפני הריון לא הולם לא צריך להיות, לשאול שאלות טיפשות ותמימות. נעורים וגברות מודאגים בגילאים שונים עם העיכוב הקטן ביותר, אבל עם כל זה לא מיד יודע את התשובות כיצד אנו מבטאים, את השאלות הפשוטות ביותר כי יהיה שווה את זה סוף סוף לשאול את הגינקולוג. התשובה לשאלה הפופולרית ביותר מאוחר יותר במאמר.

מדוע מופיעה שאלה כזו?אני

זוגות מסוימים מעדיפים להסתכן וגם להש ... Читать дальше »

Просмотров: 220 | Добавил: onera | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)

אני, כמו כל עמיתים שלי, אחרי סיום הלימודים, חלמו על נסיך עשיר, אספקה ​​פיננסית, חיים יפים. בתחילה, הגורל לא נתן לי את זה, כי גרתי בכפר קטן, באלפי קילומטרים מן הבירה. כילד, הייתי מרוצה מהכל, היו לי את כל הדברים הדרושים וצעצועים לחסרי דאגות. במהלך השנים התחלתי להבין כי ילדה יפה, בטוחה עצמית בכפר הדחוס שלנו אינה מקום. מ -15 שנים היו לי מחשבות לעזוב בבגרות, אבל זה נשאר לבוגר מבית הספר ולקבל אישור מההורים.

השינויים החשמליים שלי החלו בגיל 18, כשהיתה לי זכות מלאה לדעתי, יכול היה להסדיר את חיי באופן עצמאי, מקבל רק אישור מהורי. לא חשבתי על הערים הקרובות ביותר, כי כבר הבנתי שהחיים העשירים והיפים יכולים להיות רק במוסקבה. זה היה עליה שבניתי את כל התוכניות שלי. אני חלקית אישיות קיצונית, אז אפילו לא היה לי שום פחד כאשר עברתי לעיר מאוד לא מוכר וענקי. אולי אני עדיין חי בילדותי, אולי לא הבנתי לגמרי על מה אני הולך, אבל עשיתי את זה.

סיפור חיי במ ... Читать дальше »
Просмотров: 310 | Добавил: onera | Дата: 06.07.2022 | Комментарии (0)