22:16
קורסי הדרכה לנשים וגברים: מה שלימד שם?

בשנים האחרונות, קורסי מין שונים צוברים יותר ויותר פופולריות. קשה לקרוא את הסיבה היחידה מדוע זה קורה: הרצון ללמוד משהו חדש או רק מחווה אופנה. מה שזה לא יהיה, העובדה נשארת עובדה - היום יש צעדות עבור אימון מין מגמה אמיתית וזה שווה ללמוד יותר עליו.

התוכן של המאמר

למה הכול התחיל? 2 מי צריך הדרכות דומות? 3 קורסים לגברים 4 מה שלומדים בקורסים זכריים? 5 קורסים לנשים 6 מה לומד על קורסי נשים? 7 לפעמים קורסי מין כאלה מבזבזים כסף 8 איך למצוא מאמן טוב? 9 קורסים סקס ביקורות

לאן כל התחיל כל?אני

הכל כנראה שמעו את הביטוי "לא היה מין בברית המועצות!-. אז אם סקס בברית המועצות למעשה?! באותו זמן, אפילו לדבר על קרבה ואפילו יותר ללמוד איך ליהנות מהשותף, היה משהו מביש ומלוכלך. כתוצאה מכך, הדור המבוגר פשוט "עשה ילדים", מתבגרים לא יכלו לקבל מידע חשוב עבור העתיד שלהם. אחרי הכל, בבית הספר, לדבר עם נושאים דומים מעולם לא הוחזקו.

במקביל, זה אפילו לא בחשבון לא לחנך טכנאי סקס, אין נושא כזה ועכשיו, אבל חוסר רעיונות על המידע היסודי והכרחי על אמצעי מניעה, התבגרות מינית וכן הלאה. כתוצאה מכך, אנשים צעירים יכולים למצוא את התשובות לשאלות אתה מעוניין עם קלטת וידאו עם סימן "18 +" או מגזינים מין שהסתתרו במקום מבודד ביותר מן העין של ההורים.

המצב החל להשתנות רק בתחילת שנות ה -2000. ראשון הדרכות מין היו רק יחיד והיה בעלות גבוהה למדי.

באביב 2012 הופיעו קורסי המין הראשונים, אשר השתמלו באימון קבוצתי. במקביל, הם שונים יותר שיעורי נאמנים כדי למשוך לקוחות רבים ככל האפשר. אגב, אפשר היה לקחת חלק בשניהם באינטרנט ובחדר נוח עם כורסאות רכות ודוגמאות חזותיות של צעצועים מבוגרים: חומרי סיכה, דילדו וכן הלאה.

מי צריך הדרכות דומות?2

כדי לקבל החלטה סופית הקשורה אם יש צורך להירשם לקורסי מין, גבר או אישה עלול לתת תשובות לשאלות:

האם חיי המין שלהם מספקים? כמו שקר איכות שלה? האם זה תמיד מתברר לנסות קרבה ומשרה מלאה ליהנות ממנו? אני רוצה לדעת משהו חדש על סקס? האם יש רצונות סודיים סודיים בושה לספר השותף שלך או שותף?

ואתה חייב לחשוב אם אתה תמיד רוצה ניסיון אורגזמות (במיוחד עבור נשים), אהבה תכופים קרבה להרגיש סקס? עכשיו לעשות את המסקנות הנכונות עכשיו לא יעבוד.

קורסים עבור Men3

להשתתף בקורסים מין יכולים לכל מבוגר. במקביל, ההדרכות מחולקות לשתי קבוצות: זכר ונקבה. וזה די הגיוני, כי נציגים של מין חלש וחזק לקבל מידע שונה לחלוטין (זה לא סביר כי גברים יהיו מידע שימושי לגבי, למשל, טכנאי מציצה וכן הלאה).

על פי המאמנים, לא כל הנציגים של חזק מחצית האנושות מכירים בכך שהטכניקה שלהם רחוקה מאוד מאידיאלי. יתר על כן, הם עדיין מאמין בכנות בעובדה כי הדבר העיקרי במין - קבל תענוג בעצמך, ושותף ... טוב, כאן מזל. ובאופן כללי, נשים לא יכול לקבל אורגזמות, העסק שלהם - מיומנות לדמות אפילו יותר כדי לעורר גבר. אדם משכיל מבחינה מינית זה יכול נראה מצחיק ומגוחך, אבל אנשי מקצוע מוכרים בכך תפיסות מוטעות לעיתים קרובות יש להפיג את ההכשרה הראשונה.

אבל ראוי לציין כי קבוצות כאלה של גברים הם די נדיר ללמוד קורסים מין. ברוב המקרים, נציגים בטוחים עצמית של סקס חזק שרוצים עוד יותר על סקס ודרכים לספק שותפים. הם יודעים שרק אפשר לקרוא מין טוב שבו שני המשתתפים מקבלים הנאה.

מה שלומדים על קורסים זכריים?4

עבור קורסי מין לגברים, אתה יכול לגלות:

איפה נקודת G ומקומות רגישים אחרים על הגוף נשים; על סוגי אורגזמה נקבה; הו טכניקת ניהול זקפה, שיטות הרחבה של יחסי מין; איזה צעצועים למבוגרים יכולים לגוון זוגות חיי מין; איך לעשות cunnilingus כך השותף מקבל ההנאה הגדולה ביותר; איך להביא אישה לסילון אורגזמה; על המורכבות של סקס אנאלי ודרכים לספק השותף הנאה.

עבור אלה שאוהבים סקס כדי לקשים יותר, מין מיוחד על bdsm מסופקים. עליהם, בעזרת בדיקות שונות, אתה יכול לקבוע מי אדם רוצה להיות: דומיננטי או כפוף. כל זה יעזור לזהות נטיות מיניות והעדפות, כך שהכשרה נוספת מתבצעת בכיוון הנכון.

גם על קורסי מין זכר יכול להיות קצת להעמיק לומד פסיכולוגיה נשית סוף סוף ללמוד להבין את ההבדלים שלה מצב רוח או סימנים שהיא רוצה סקס, אבל ביישן לְהָצִיק.

קורסים לנשים 5

נשים להשתתף בקורסי מין הרבה יותר מאשר גברים. קודם כל, הם נחוצים על ידי נשים צעירות ביישן שרוצים להתגבר על הפחד והמתבוננים שלהם, ולאחר מכן ליהנות באופן מלא קרבה אינטימית וגיוון שלה. בהכשרה כזו, כל בעיות מיטה נפתרות ללא כל נזיפות והאשמות. המאמן מבין באופן מושלם איך להתנהג עם המשתתפים, והוא עשוי למצוא גישה לכל אחד מהם.

הדבר הראשון שנלמד על קורסי מין נקבה הוא הדרכים להתגבר על חוסר הביטחון, לשחרר ולהתחיל לתת את כל עצמם במהלך האהבה. ללא זאת, מידע שהתקבל בשיעורים נוספים לא תהיה שמות מיוחדת.

נשים נוספות מתחילות ללמד את שיטות הפיתוי ואפילו לתת "שיעורי בית". המשתתפים מציגים וידאו למבוגרים עם סימן 18+, ציין מה שווה לשים לב מיוחד, ולאחר מכן לבקש לחזור אז באותו לילה עם בעלה או החבר שלה.

בנוסף, נשים מסבירות כי עבור סקס טוב לא בהכרח לנסות להתנהג כמו כוכבת פורנו. אותו מציצה פנימה פופולרי בסרטים מבוגרים טכניקה "רתמה עמוקה" אולי לא אוהב בת זוג.

עמידות סובייטית וחוסר מידע זרועו מבט שגוי שהלווה הוא בהכרח משהו, הוא עצמה, מה לדממה. אבל כאן יש כמה אנשים שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

לכן, חשוב ללמוד איך להרגיש את הרצונות וההעדפות שלו.

מה שלומדים בקורסים של נשים?6

בנוסף לכך שתואר לעיל, על קורסי מין של נשים, תוכל ללמוד על:

טכניקות שונות של מציצה; דרכים להביא אדם לאורגזמה עם את עזרת הידיים (האנטומיה של איברי המין ורגישות אחרות נלמדת כאן נקודות על גופו); דרכים לחזק ושרירי האימון הנרתיק (תרגילי קגל וכן הלאה); סקס אנאלי ודרכים להגיע ממנו הנאה; הכי פופולרי תרחישים משחק תפקידים כי גברים קשוחים; צעצועים פופולריים למבוגרים ודרכים להתגבר על האילוצים לפני הולך לחנות המין; טבעם של אורגזמה זכרית ודרכים לחזק אותה; ריקוד ארוטי לאדם שהוא בהחלט לא להשאיר אותו אדיש.

וזו רק רשימה קטנה של מה אישה יכולה למצוא קורסי מין. מאמנים רבים יש שלהם "צ 'יפס" ייחודי, אשר לא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

לפעמים קורסי מין כאלה - בילה כסף 7

המאמנים עצמם מזהירים כי קורסים מין לא תמיד יכול להיות שימושי עבור גבר או אישה. לדוגמה, זה נוגע למצבים שבהם בני הזוג הוא הכל בצורה מושלמת עם חיים אינטימיים, הם כל הזמן לנסות משהו חדש יותר מאשר מרוצה מהמין שיש להם עכשיו.

גם על הקורסים לא צריך ללכת אנשים שתופסות אותם ככזו "שיעורי איסוף". אף אחד לא יספר על איך להכיר את הילדה או בחור איך לעשות רושם עליהם, להציע פגישה וכן הלאה. נושאים לטפס על סקס הדרכות - באופן בלעדי על סקס. או ישירות (לדוגמה, עניינים אוראלי), או בעקיפין (ריקוד ארוטי, Vombilding וכן הלאה).

קבוצה נוספת של אנשים שאין להקליט על קורסים על סקס, - אלה שאינם רוצים ללמוד מידע חדש, ללמוד לעצמם משהו שימושי, ולאחר מכן להחיל את הידע שנרכש בפועל. אמנם, S את היד השנייה אולי זה אחרי הכשרה כזו שהם יסתכלו על סקס עיניים שונות לחלוטין ורוצים להתחיל מחקר מפורט יותר של הבעיה.

אבל לא תמיד "בילה בזבוז כסף" תלויים רק על הלקוח. היום יש מספר עצום של קורסי מין שונים וקשה לבחור בעצמך באמת שווה את האפשרות. לדוגמה, יש סיפורים ידועים כאשר נשים הלכו לאימון של סקס, אבל במקום מידע מעניין, אשר ניתן ליישם בפועל, במשך 3 שעות שמעו כי אישה צריכה להיות צייתן, למלא את כל הרצונות של הגברים שלו (אפילו מלבד רצונו שלו) ), להרגיש הרמוניה. האם זה שווה לדבר על כמה מתוסכלים הם יצאו מ קורס כזה? אבל עליו היו בלתי משמעותיים בילה כסף וזמן.

איך למצוא מאמן טוב?8

אף אחד לא רוצה לצעוד על מגרפה ובמקום צורך מידע להקשיב למשהו מעורפל ולא ממש על הנושא. זו הסיבה K בחירת מרכז האימון ישירות המאמן עצמו. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

ראשית, זה לא יכול להיות blogger אופנתי להביע דעתך האישית שלך על זה או לכך. מאמן אמיתי - מומחה מוסמך שיש לו היווצרות של פסיכולוג ו סקסולוגית.

שנית, עדיף לתת עדיפות עוד יותר יקר, אבל קורסים פופולריים יותר. בסופו של דבר, שם הוא נוח יותר לאימון: בחדר "נושאתי" יפה להפליא או במשרד שבו אין דבר, חוץ מזה כמה כיסאות? או בכל הדירה האישית "המאמן" כפי שהיה סדרת הטלוויזיה המפורסמת "סקס בעיר הגדולה". לוגי, מכל הגישו אפשרויות שווה להישאר על הראשון.

במהלך קיומו של האינטרנט כדי להתמודד עם המשימה של חיפוש הקורס האידיאלי הוא לא כל כך קשה. לפני ההרשמה בכל סטודיו, אתה יכול להכיר את העלות של קורס סקס, איזה מידע זה ייחשב, לקרוא ביקורות מרוצה (או לא מרוצה) לקוחות שכבר הצליחו לבקר בשיעורים שם. ואם הנקודות הראשונות יכולות מצא על דף העבודה או באתר הרשמי של הדים או מרכז ההדרכה, לאחר מכן האחרון (ביקורות) הוא הטוב ביותר לחפש משאבי צד שלישי. זה יהיה להרשות לעצמו ראה תמונה אמיתית ולא מסוננת בקפידה.

סקירות על קורסי מין

אם קורסי מין שווים ללכת אליהם? אחרי הכל, למעשה, כל המידע שאתה יכול עכשיו למצוא באינטרנט. למרבה המזל, על סקס, טכנאים שונים, וכן הלאה, הרבה מאמרים וספרים נכתבים, וידאו שצולמו וידאו ואפילו.

אלה שביקרו בהדרכות מין שונות ברוב המקרים אינם מתחרטים על שום דבר! לדבריהם, את המידע שסופק על ידי המאמן, נתפס הרבה יותר טוב ברור יותר כי הוא מקוון. וכל בגלל, מה שהוא יודע מה בדיוק שימו לב ואיך להציג אלה מאזינים. בנוסף, במהלך שיעורים יוצאי דופן עשויים להתרחש הרבה שאלות נוספות. האם זה ראוי להגיד כי הרבה יותר נוח מיד לקבל תשובה עליהם, ולא לחפש את עצמך, גלילה עשרות אתרים עם מידע מיותר?

לא פחות לקוחות מאושרים ושינויים שחלו להתרחש בחיי המין שלהם לאחר הכשרה בקורסים מיוחדים. נשים התפארו כי לאחר החלת בפועל שהושגו במהלך השיעורים ידע, השותפים שלהם הופתעו מאוד על ידי מיומנויות חדשות, עם טוב המשמעות של מילה זו.

כנ"ל לגבי גברים. רבים מהם בכנות זיהה כי הם נחשבו בעבר את הגורואים האמיתיים של סקס, אבל אחרי הקורסים הבין כמה הם לא ידעו על פיזיולוגיה של נשים ועל דרכים מספק את הנאה שלה. יתר על כן, בעתיד הם מתכננים לעבור גם הדרכות אחרות לתפוס את כישוריהם. וזה טוב יותר שֶׁבַח!

אבל יש גם לקוחות כאלה שנותרו בכלל לא מרוצה אחרי הדרכה. אולי הסיבה מוסתרת בטעות נבחר קורס. או שיש להם רעיונות רחבים כבר של חיי מין, כך ששיעורים לא הצליחו לעשות משהו חדש.

אז זה שווה קורסים למין? כן! בפרט, אם יש בעיות במונחים של חיים אינטימיים. או אם אדם או אישה לא בטוח מה אתה יודע וניסה במין בהחלט.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

חלומות ילידים בישראל קל, במקרה שאתה ילדה מדהימה מרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, תוכל לקבל חודש מ -2,000 דולר.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הדבר העיקרי שצריך להיות בין שותפים במערכת היחסים - אמון. זה על זה כי האיחוד בנוי. אמון - חלק אינטגרלי של סקס באיכות גבוהה. להירגע וכיצד ליהנות מהתהליך לא יעבוד אם אתה לא יכול לזרוק מחשבות נוספות מן הראש ולסמוך על שותף. אתה לא תהיה שימושי ללא קורסים אימונים לנשים וגברים, אם אתה כנה לפני זה. כמו או לא אוהב משהו? רק תגיד. יש פנטזיה פטיש או סקסי? לַחֲלוֹק. רוצה לנסות משהו חדש או ללכת חנות סקס? אל תפחד לומר שותף על זה! אמון זה בזה ומין יהיה בלתי נשכח.

Просмотров: 248 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar