22:15
איך מוסקבה שינתה את חיי?

אני, כמו כל עמיתים שלי, אחרי סיום הלימודים, חלמו על נסיך עשיר, אספקה ​​פיננסית, חיים יפים. בתחילה, הגורל לא נתן לי את זה, כי גרתי בכפר קטן, באלפי קילומטרים מן הבירה. כילד, הייתי מרוצה מהכל, היו לי את כל הדברים הדרושים וצעצועים לחסרי דאגות. במהלך השנים התחלתי להבין כי ילדה יפה, בטוחה עצמית בכפר הדחוס שלנו אינה מקום. מ -15 שנים היו לי מחשבות לעזוב בבגרות, אבל זה נשאר לבוגר מבית הספר ולקבל אישור מההורים.

השינויים החשמליים שלי החלו בגיל 18, כשהיתה לי זכות מלאה לדעתי, יכול היה להסדיר את חיי באופן עצמאי, מקבל רק אישור מהורי. לא חשבתי על הערים הקרובות ביותר, כי כבר הבנתי שהחיים העשירים והיפים יכולים להיות רק במוסקבה. זה היה עליה שבניתי את כל התוכניות שלי. אני חלקית אישיות קיצונית, אז אפילו לא היה לי שום פחד כאשר עברתי לעיר מאוד לא מוכר וענקי. אולי אני עדיין חי בילדותי, אולי לא הבנתי לגמרי על מה אני הולך, אבל עשיתי את זה.

סיפור חיי במוסקבה

כשעברתי לבירה, לא היה לי שום עבודה בי, רק תכננתי להיכנס לאוניברסיטה טובה, כי היה לי מספיק ידע טוב. אין לי זמן לעשות, מצאתי בטעות את האתר "עיסוי", אשר הוצע הרבה משרות פנויות עבור נערות צעירות ללא חינוך. לאחר שבדק אותו בפירוט על ידי קריאת כמה ביקורות של ביקורות, הבנתי שזה היה הגאולה שלי. מעולם לא פקפקתי בשנייה שאני יכול לעבוד שם לתשלום גבוה. עבדתי בתחום הפנאי האליטה. זה מאוד שילם עבודה עבור בנות במוסקבה סייעה לשנות את חיי.

אני עדיין זוכר את לקוח VIP הראשון שלך, אשר היה צריך להיות מלווה בפגישה עסקית במסעדה, יצירת רקע יפה. לא היה לי פחד, אני יודעת איך לסמוך על אנשים. זה הלקוח שהפך להתחיל מצוין עבור הצמיחה הקריירה שלי. פשוטו כמשמעו כמה שבועות של עבודה כזו, אני יכול להרשות לעצמי להסיר דירה נוחה ומודרנית לכל החיים. אני עצמי לא הבחנתי בהם ההרגלים של מוסקבה החלו להראות בי, התחלתי לקנות דברים יקרים, בפעם הראשונה ביקר את סלוני היופי, טיפולי ספא שעליו ולא יכלו לחלום. באופן כללי, החודש הראשון של חיי בעיר טס במהירות וביעילות רבה.

אני עדיין עובד בתחום הפנאי והוא שמח מאוד. בזכות העבודה הזאת, אני:

  • מצא את חייה במוסקבה.
  • יש לי הכנסה גבוהה יציבה.
  • הכירו אנשים בעלי השפעה.
  • אני יכול לנסוע.
  • אני מתכנן לרכוש את הדיור שלך.
  • יש לי מרוצה לחלוטין עם הכביש הנבחר, אני לא מתחרט על שנייה שעזבתי את עיר מולדתי ועבר לעיר גדולה, שיש לי כסף רק כמה שבועות של חיים. הגורל אוהב אותי, כל כך מהר סיפק עבודה שממנו אני מקבל משאבים כספיים יציבים, תענוג ותקשורת נעימה. זה בדיוק מה שחיפשתי. https://romantik69.co.il/

    אף אחד לא אמר לי קודם שיש עבודה בתחום הפנאי שמשנה את גורלו של בנות מחוזות צעירות. אבל מאז יש לי ניסיון מצוין, אני רוצה להמליץ ​​לכל המבוגרים, יפה, סקסי צעירים לנשים כדי לקשור את החיים שלך עם אזור זה, לא לפחד להראות את עצמך, להראות יופי. תאמין לי, כל זה באמת יכול לשנות את החיים שלך, לתת אגדה אמיתית, וזה פשוט לא ניתן לסרב. אני שמח שיום אחד פגשתי כזה הצעה נפלאה וקשרה את חיי עם מוסקבה ועם עבודה בשעות הפנאי. גם אתה, הכל יעבוד, העיקר הוא להאמין היופי שלך ואת הכוחות שלך.

    Просмотров: 312 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar