עיסוי טנטרה הוא חוויה מרגשת ומבטיחה לאנשים המתעניינים בחושניות רוחנית.

עיסוי טנטרה משלב לרוב טכניקות מעיסוי חושני, אך במקום מעורר כקשר מיני, הוא מתמקד בשיפור הרפיה במהלך העיסוי.

יתרה מזאת, עיסוי טנטרה מקרב אנשים עם מדיטציה ומגע מודע שיוצרים את הקשרים החשובים בגוף ובנפש.

חברנו יחד כדי לספק לכם את חבילת הנופש האולטימטיבית של לונדון טנטרה.

"טנטרה היא תרגול של מיניות הוליסטית אשר חוקרת את הגוף, הנשימה והאנרגיה הפנימית (צ'י, פראנה, קונדליני) כדי לגלות כיצד אלמנטים אלו מושפעים ממיניות, חושניות ומגע פיזי עמוק. הוא מבוסס על חזון להרמוניה של הגוף. אנרגיה לגברים ולנשים כאחד באמצעות תהליך מודרך של חקר. טכניקות מיניות אלו מתורגלות באופן ייחודי בטנטרה מכיוון שהיא מבוססת על מתן אינטימיות לשני הגופים."

ישנם יתרונו ... Читать дальше »

Просмотров: 67 | Добавил: onera | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

אפליקציות ליווי קיימות די הרבה זמן. מאז יצירת האפליקציה הראשונה חלה עלייה משמעותית באפליקציות הליווי בשוק. אז זה יכול להיות קצת קשה לגלות אילו מלווים זמינים באזור שלך ואיזה מלווים נמצאים בטווח המחירים שלך. זה המקום שבו ביקורות ליווי כאלה נכנסות לתמונה.

ביקורות יספקו מידע עדכני כדי ליידע אותך מהם המלווים הטובים ביותר מאלה באפליקציה לפי קטגוריה, מיקום ודרישות ספציפיות יותר שיכולות לבוא בשימוש גם עבורך (למשל, ניסיון עם פטישים מסוימים).

לאחר ראיונות עם מלווים ושמענו במה הם אוהבים להשתמש, הגענו לרשימה שמאמר זה יציג.

ניתן יהיה להניח שכל אפליקציות הליווי באינטרנט רוצות חלק מהנתונים שלך וגישה לפנקס הצ'קים שלך כדי שתוכל להשתמש בשירותיהם. כולם, מ-CityVibe ועד Backpage, רוצים שתחבר לחשמל עבור שיוט קל ומזעור סיכונים. ... Читать дальше »

Просмотров: 65 | Добавил: onera | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)