22:06
עיסוי טנטרה בלונדון

עיסוי טנטרה הוא חוויה מרגשת ומבטיחה לאנשים המתעניינים בחושניות רוחנית.

עיסוי טנטרה משלב לרוב טכניקות מעיסוי חושני, אך במקום מעורר כקשר מיני, הוא מתמקד בשיפור הרפיה במהלך העיסוי.

יתרה מזאת, עיסוי טנטרה מקרב אנשים עם מדיטציה ומגע מודע שיוצרים את הקשרים החשובים בגוף ובנפש.

חברנו יחד כדי לספק לכם את חבילת הנופש האולטימטיבית של לונדון טנטרה.

"טנטרה היא תרגול של מיניות הוליסטית אשר חוקרת את הגוף, הנשימה והאנרגיה הפנימית (צ'י, פראנה, קונדליני) כדי לגלות כיצד אלמנטים אלו מושפעים ממיניות, חושניות ומגע פיזי עמוק. הוא מבוסס על חזון להרמוניה של הגוף. אנרגיה לגברים ולנשים כאחד באמצעות תהליך מודרך של חקר. טכניקות מיניות אלו מתורגלות באופן ייחודי בטנטרה מכיוון שהיא מבוססת על מתן אינטימיות לשני הגופים."

ישנם יתרונות מגרים רבים שמגיעים עם עיסוי טנטרה, וגם האקדמיה הטנטרית של לונדון מספקת קשת מלאה של שירותים כגון שיעורי טנטרה בלונדון או רעיונות לדייטים או עצירה עיוורת בקומה העליונה, גם כדי לספק חוויה טנטרית מלאה. אנשים שמוכנים להיעזר בשירותים אלה יכולים להכיר דרך חקירה מינית את מה שמעולם לא הרגישו קודם - הגבריות בנשיות, התגובה לאינטימיות, יותר הנאה בזמן קיום יחסי מין. הדבר הראשון שאנשים מסכימים הוא שהם מרגישים רעננים יותר לאחר מכן.

יש

עיסוי הטנטרה בלונדון הוא תרגול ריפוי הוליסטי עתיק יומין המשלב הרחבה מינית של הסנסקריט שמשמעותה "טקס קדוש".

על פי הטכניקות הטנטריות, אין צורך שהאדם יהיה לצידך כל הזמן שכן יש דרכים להרחיב ולחקור באופן יצירתי אינטימיות מזוויות שונות. לכן רוב האנשים אוהבים לחוות קבוצות מגדריות מעורבות ופורמטים שונים של מגע אינטימי כדי לחקור את החושניות שלהם. התרגול כולל גם עיסוי פנימי תוך שימוש בכלי בטיחות בקצב קל-איטי יותר. מכאן שלאנשים וגם לזוגות קל יותר להשיג תגובת שחרור-הרפיה על מנת לשחרר את הגוף והנפש שלהם ממתח וכתוצאה מכך השפעה מועילה עליהם לטווח ארוך.

טיפול בטנטרה שימש לטיפול יעיל בקשיים שונים כמו הפרעות בתפקוד שפיכה מוקדמת וכאבי ראש מיניים או אדים, הנובעים מהצטברות האנרגיה המינית השלילית שמוצאים מפלט בחלקי הגוף שלנו עם בלוקים המייצגים בעיקר פחדים הקשורים לאורח חיים כמו בחינות, חשבונות וכו'. ..

ה https://tkescorts.com/

Просмотров: 66 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar