13:26
כללים לארגון סיור ליווי למתחילים אסקמנטל

מודל ליווי עבודה כאילו מביא הכנסה יציבה. בנות עבודה מודלים יש את ההזדמנות לקבל בגדים יקרים, לקחת מכוניות, לירות דירות כמה אנשים חושבים שטחים עילית. זה לא סוד למצוא את תנאי העבודה היפים ביותר עבור איך רובנו התרגלו לומר, נערה צעירה שלא קיבלה אפילו להשכלה גבוהה. אבל אתה יכול להרוויח עוד יותר ועם כל זה כדי לדבר כדי לשנות את המצב, אם אתה הולך סיור ליווי.

יהיו לך גם כמה שיטות לארגן מסע קטן, אשר לא רק אתה רק תקבל זיכרונות נעימים, ולהביא הרבה כלים. איזה סוג של שיטות אתה יכול לארגן כמה באים לידי ביטוי, סיור יוצא, אשר יהיה להביא רווחים טובים יעזור רק לקבל פריקה, להיפטר השגרה, אנו אגיד הכי הרבה בזהירות.

לרכוב דרך סוכנות ליווי

השיטה הנפוצה ביותר ללא מארו הולך לטיול רווחי, אשר מובטחת להיות מובא על ידי fouror, - אמון החברה למומחים. כמובן, כולנו יודעים היטב כי כמעט כל סוכנויות ליווי לגלות עבור טיולי ליווי של נשים.

בשבילך, באופן כללי, יהיה צורך:

  • בחר את המתווך המנוסה ביותר באתר, שבו ההודעות הן נציגים של סוכנויות ליווי;
  • למלא שאלון על ידי הוספת איך רובנו התרגלו לדבר, תמונות מוצלחות;
  • עבור איך רובנו רגילים לומר, הסיור החוץ רצוי לידע בסיסי, כמו רבים באים לידי ביטוי, הבריטים.
  • קורא עם הסוכן, תוכלו למצוא את כל התנאים לקבלת הודאה לעבודה עבור סיור ליווי, תוכל לשלוט מה החובות שלך יהיה, תבחר מדינה שבה אני רוצה ללכת. זה לא סוד לכל מי שמשלם, מי משלם, כפי שכולם יודעים, סיור ליווי. הינכם מתבקשים לשים לב כי בסוכנויות מסוימות מתווך, לשים את זה בעדינות, לוקח על כל ההוצאות, וההכנסה שנרכשה על ידך בילוי סיבוב מחולקת במחצית.

    מעת לעת יש צורך, בסופו של דבר, לשלם למחצית העלות של כל העלויות עבור הוצאות ארגוניות, והשאר ישלם את הסוכנות. Y, איך אנחנו כל הזמן מדברים, לכל חברה יש מונחים משלו. לכן, אל תהיי ביישנית כדי להבהיר את כל הרגעים לפני שתסכים לשיתוף פעולה.

    מצא חסות

    שיטה נוספת ללכת סיור על איך אנחנו רגילים לדבר, רווחים נוספים מלווה אדם על כמה מתבטאים, מנוחה. לעתים קרובות, כפי שכולם יודעים, אנשים עשירים, לשים את זה בעדינות, מעדיפים לייאוש במסע בחו"ל עם בנות מקומיות, כדי לא למצוא בן לוויה במקום לא מוכר. הלקוח ישלם את כל העלויות של הטיול - קנה כרטיסים, להזמין את החדר שלך במלון, תנסוע סוף סוף למסעדות.

    כללי ביוב... תשובות הן לעתים קרובות...

    אבל אתה צריך לקבל דרכון עבודה מסמר ופתח טוב יותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, אשרת שנגן. בנוסף לטיול חינם, משא ומתן על הלם על האגרה. למרות שאתה הולך למסע מעניין, אבל עדיין אתה תעבוד, ולא רק להירגע. ואת המטרה העיקרית של סיור ליווי להרוויח. כי בעבר, בכלל, להסכים למסע המשותף, בהחלט להבהיר את סכום האגרה. וזה יהיה טוב יותר, אם הלקוח, זה הפך, יעשה תשלום מראש לפני הנסיעה.

    ארגון עצמאי של סיור

    להפוך את המנוסה ביותר, כפי שכולם אומרים, ליווי ו צובר פופולריות, אתה יכול גם לצאת לטיול כדי להפוך את היכרויות החדש ביותר לעבוד על לקוחות חדשים, אשר עשוי לרצות לגרום לך להזמין אותך ליווי. כולם יודעים שאני זוכר שהנסיעה שלך היא חלק מהעסק, ואתה צריך סוף סוף להתכונן מראש. נדחה כספים להוצאות, לתכנן מראש, לקנות כרטיסים לטיולים, בתי מלון במיקום ההזמנה.

    נסה לשמור עלויות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי זה רק לעבוד, ולא חופשה שיק. תארו לעצמכם עובדה אחת שבוחרת בתי מלון קטנים עם איך רובנו התרגלו לדבר תשלום זול או למצוא מכרים שממנו אתה יכול לבלות את הלילה. אתה תהיה איך רובנו התרגלו לדבר, הרבה זמן לבלות בעבודה, כי אתה לא ממש זריק מוכר משלך.

    לחלופין, לבסוף להתחיל סיור מיד בחו"ל. נסה בהתחלה אני גם לרכוב על פני הפדרציה הרוסית. בחר עיר ענקית שבה אתה יכול, זה הפך להיות אפשרי להגיע לרכבת. לתכנן את המסלול מראש, כך שאין זמן השבתה בעבודה, ורכישה כרטיסים מראש לאורך הדרך של התנועה.

    לא לבזבז כספים על מסעדות יקרות, אתה יכול לקבל חטיף בבית הקפה או לרוץ על איך אנחנו מביעים, מזון בסופרמרקט. לשכוח טיולים ובדיקה, כפי שכולם יודעים, אטרקציות מקומיות. אם כולכם מתארגנים מהר יותר, אין לך זמן לילה. זה אפשרי כי אחרי הכל, זה גם הכרחי כדי סוף סוף לקבל מספיק לישון בשבילך, כך שזה לא קשה להסתכל על הערבים כאשר אתה סוף סוף ללוות לקוחות.

    לא reordate כי אתה צריך פרסום בשבילך, כך שכולם אומרים, לקוחות פוטנציאליים ידעו שהם צפויים לתקשר עם המלווים המנוסים ביותר. לתקן בקרוב להגיע, כראש, ציבור מקומי של הערים האלה, CUFE יהיה איסוף, באופן כללי, לבוא. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כתוב על המסע המתוכנן לרשתות החברתיות ולערוץ המברק, אם אתה משתמש בהם לעבודה. כמה מודלים ליווי להוביל את הבלוגים שלהם נכתבים באופן מסורתי על ההכנה בסיור באתר שלהם. וכאשר, כאשר אישה באה לעיר, היא תמיד צבועה לפגישות עם לקוחות, אשר מאה אחוז מביא הכנסה הגון.

    אם תחליט, באופן כללי, להתאושש בסיור בליווי בחו"ל, זוכר שאני לא חוקי, זה הפך, לעבוד ללא רישיון. ואתה יכול לעצור, אם, בסופו של דבר, זה יגלה כי אתה עובד באופן בלתי חוקי. כי זה לא סוד בגלל שאנחנו כל הזמן אומר, סיורים Zabugorn הם רוכבים טוב יותר באמצעות סוכנות ליווי המספק את ההזדמנות להרוויח באופן חוקי. או, עם זאת, יש צורך לבחור לקוחות שאינם חסרים לך, cooked על ידי שירות מהודר. יש צורך להדגיש את מה שאתה צריך להיות זהיר עם הייצוא של מזומנים מן המסלול שבו אתה מתכנן סיור. אחרי הכל, אתה מקבל ממוין להגדלה. ללא ספק, זה שווה מגשר מה לגלות הכל על כללי הייצוא, להחיל כרטיסי בנק, ולנסות לא להפר את חוקי המדינה שבו הגיע. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

    זכור כי זה לא קל לך הכל נכון, באופן כללי, כדי לארגן איך אנחנו כל הזמן מדברים, טיול זר, אם אין ניסיון לא לדבר שפות זרות. אם אתה לא רוצה סוף סוף לשתף פעולה עם הסוכנות, למצוא דרך האינטרנט, איך אסקוגר הרוסי הפועל באירופה הוא. כולם יודעים מה אנחנו רגילים לדבר, מומחה מנוסה יותר, לשים את זה בעדינות, יעזור לך עם הארגון של הסיור בחלקו של הרווח, אשר תקבל מלקוחות.

    Просмотров: 166 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar