08:24
מי מתאים למין וירטואלי בסקייפ? היתרונות והחסרונות של אהבה דרך האינטרנט

במהלך 10-15 השנים האחרונות, האינטרנט התפתח כך אדם פשוט אינו מייצג קיום בלעדיו. כולם יודעים כי הרשת שאתה יכול למצוא לא רק לעבוד וחברים, אלא גם אוהבי סקס וירט. באמצעות סקייפ, אתה לא יכול פשוט לקרוא את ההודעה "חם" מן האהוב, אבל גם לראות את ההוכחה כי הוא מרגיש כרגע. פורנו אינטראקטיבי עכשיו המציאות היא מין סקייפ, ואנשים, לא מינים מביכים של חלקים שהוקמו של הגוף, ממהרים לחוות את כל הקסם של הטכנולוגיה.

התוכן של המאמר

1 זה רעיון טוב? 2 בטיחות 3 ללא סיכון להריון ו std 4 סקס סקייפ מתאים ביותר עסוק 5 להיפטר מתחמים ושיפור הערכה עצמית 6 יציאה לאנשים עם מוגבלויות 7 יחסים אמיתיים מחוממים 8 דרך לפגוש אהבה 9 האם יש חסרונות?

זה רעיון טוב?אני

סקס סקייפ - התופעה היום נפוצה, אבל הופיע זה לאחרונה לאחרונה, לפני כ -10 שנים. קודמו היה מין טלפון איפה העיקר הוא אינטונציה ומילים כי שותפים לדבר אחד את השני. אבל מינוס כזה מעשה ברור, כי אתה אף פעם לא רואה פרצופים ורגשות Interlocutor. עם תקשורת מקוונת, הכל הרבה יותר מעניין!

בואו נבין תחילה מה הוא. עם הופעת האינטרנט, האוהדים של תקשורת וירטואלית היו מסוגלים לספק את הרצונות הפנימיים שלהם. אתה יכול לעשות סקס על סקייפ לא רק עם המחצית השנייה שלך, אבל עם אדם לא מוכר לחלוטין, עם מי בחיים האמיתיים לא היה שום סיכוי אפילו להיפגש.

כל אחד יכול למצוא ברשת של שותף לירידה לטעמו: צבע שיער, אזרחות, גוף. היום באינטרנט אתה יכול למצוא מאות אתרים שבהם אנשים לפרוש הצעות לעשות אהבה על סקייפ עבור סכום מסוים, או לגמרי בחינם.

סקס וירטואלי כבר לא מפתיע אף אחד, הוא הגיע מזמן מתוך פנטזיה במציאות. אבל סכסוכים על זה טוב או רע, עדיין לא מקבל פחות. מדענים המשך לחפש אצל אנשים מכורים על ידי הפרעות נפשיות. יש מי שמאמין שזה פשוט נורא, לא טבעי, לא מוסרי. אבל כולם, תן ועמוק בנשמה, מבין כי סקס סקייפ הוא מאוד שפם.

למה וויר טוב? הכל מוסבר: בטוח וקל. כדי לעשות אהבה במציאות, אתה צריך לבזבז זמן על היכרות, חיזור, ולאחר מכן במיטה כדי לפתות. Cyberseks הוא חיפוש מהיר עבור אדם בעל אופקים שאין לו שום הזדמנות לקבל נגוע או להיכנס להריון.

עם מגע וירטואלי, אדם יכול לחשוף לחלוטין, אין שום סיבה לאילוצים, אתה יכול לגמרי לספק את כל הרצונות הנסתרים שלך. וזה קורה כי הרומן ברשת, אשר החלה עם סקס, מסתיים עם יחסים אמיתיים, אהבה. לאחר מכן, אנו מציעים לבחון את ההיבטים החיוביים של וירט, להבין מדוע מין וירטואלי יש זכות להתקיים.

בטיחות 2

כאשר אני מכיר אדם חדש, כדי לבלות את הלילה איתו, זה בלתי אפשרי מיד ללמוד על נטיותיה ואת ההעדפות. אין מקרים שבהם הבנות התבררו במצבי סתומים לא נעימים, שהגיעו לבית לאדם ללא שינוי.

המאהב הפוטנציאלי יכול להתחיל לדרוש את הפנטזיות המיניות שלו כי הם פשוט לא מקובל בשבילך לא נעים בשבילך. וזה לא עובדה שסירבה, אתה פשוט תוצב במונית, זה נורא אפילו לדמיין מה עלול לקרות עוד יותר.

אם בחרת את מין סקייפ, אתה יכול לסרב את הסיבה לסרב את השותף בכל עת, כדי להכחיש את השותף במשהו, וזה לא יעקוב אחר פעולות שליליות מצדו. כאשר פגישה עבור סקס וירטואלי, אתה יכול פשוט לשים אדם לא נעים ברשימה השחורה, ואתה אף פעם לא שומע עליו.

ללא סיכון להריון ו- STD33

כמובן שכולם יודעים, מה להיכנס להריון דרך ויריון הוא פשוט בלתי אפשרי. אז אתה יכול לשכוח שונים אמצעי מניעה, הם פשוט לא משתמשים.

זה קורה כי סקס על ידי סקייפ מתוכנן למדי במקרה, כמו בחיים האמיתיים. רק הראשון מקרה שאתה לא צריך לוותר על הנאה אם ​​לא זמין Prehips. אבל בחיים הרגילים זה יצטרך לבחור - הסיכון אינו מתוכננת להפוך לאמא, או לדכא טוב יותר את התשוקה הזורמת, ולסרב.

באשר STD, ללא מגע מישוש ישיר כדי לקבל מן המאהב כל "מחלה שוקעת" הוא פשוט לא מציאותי. במקרה זה, ההיראה מושלמת עבור אנשים של חיובי, כמו גם חולים איידס, מחלה מוזרה קשה.

גם בעת שימוש בקונדום, אין ערבות ביטחונית מאה אחוז, אתה עדיין יכול להדביק שותף.

עמידות סובייטית וחוסר פגום של מידע העבירו מבט שגוי שהלווה הוא בהכרח משהו, הבסיס, זה מה שיש לשתוק. אבל כאן היחידות מבינות כי ליווי השירותים בישראל אין שום קשר לזנות.

אנשים עם STDs הם רק בריאים, סקס נדרש, וטוב יותר לתת לזה להיות לגמרי לא מגע - דרך סקייפ. במקרה זה, אתה יכול לחפש זרים, כמו גם לעשות אהבה עם אחד הנבחר שלך, לא לשרוד עבור רווחתו.

אגב, יש הרבה משפחות שבהן אחד מבני זוג ה- HIV הוא חיובי והם ממשיכים להוביל פעיל חיי מין רק כמעט. ואיך הם עצמם מספרים ברשת, זה נורמלי למדי, הנישואין נשמרות, בן הזוג השני מחוץ לסכנה של זיהום.

סקס סקייפ מתאים ביותר 4

היום כמו גברים ונשים הן יצורים עסוקים למדי. אנשים מוכנים לטובתם קיום "מחרשה" יום ארוך, שוכח מה שאתה צריך איכשהו מיושם בחיים האישיים. זה עבור בנות כאלה בחורים איזו קריירה מלכתחילה, ויחסים רציניים אינם מתאימים תוכניות מתאים לחלוטין סקס סקייפ עם זמני (ולפעמים בכל פעם שונה) שותף.

כפי שכבר הוזכר מעל, ללכת לדירה לזר לא בטוח. ואת עצמך להתנהג כמו כן, כך כל כך תקוע (הם יכולים לשדוד, וזה הכרחי לשלם איכשהו). אבל ב Virth, הכל פשוט. אתה לא מבלה זמן לבקר את הבר, שם מחפשים "טרף", פשוט ללכת לפורום סקס, להכיר את הגלוי משתתף, ואז לפרוש בסקייפ. אם משהו השתבש, אז רק כבה את המחשב, וכל, אין בעיות!

להיפטר מתחמים ושיפור הערכה עצמית 5

סקס סקייפ יעזור לרכוש חזון מיני חדש היחסים שנראו בעבר לא מקובל. האדם משוחרר, הופך להיות פתוח יותר, קל יותר הולך ליצור קשר. צריך להמציא קודם לכן קומפלקסים, יסודות מוסריים נשכחים, ואתה יכול לעשות מינית פנטזיה הן שלהם והן שותף (לעשות מה שאסרו בעבר או מְבוּיָשׁ).

אם ההערכה העצמית מאופקת, אז אתה יכול גם לנסות סקס וירטואלי. ראשית, אתה לא צריך להסיר את עצמך כדי להכיר מישהו בחיים האמיתיים, ואז עדיין מנסה להביא את היחסים לפני סקס.

שנית, בצ'אט, שם אדם מחפש שותף, הם ישאיברו מחמאות שונות, כי פשוט לא יכול להשפיע על הגידול באגו שלהם. לפני הצג, אנשים משוחררים יותר, הם יכולים לומר ולעשות מה שהם לא היו מותרים דודה- a-tete.

יציאה לאנשים עם מוגבלויות 6

בהתחשב בשאלה של O סקס על סקייפ, כמה אנשים יגידו שזה כל שטויות מוחלטות perverted יהודי. אבל אנחנו שוכחים כי העולם הווירטואלי למישהו הוא היחיד הזדמנות לעשות אהבה, פריקה פסיכולוגית.

התקשות רוסית ופגמים מידע נזרע דעה לא מדויקת כי ליווי הוא משהו היום, שערורייתון, זה, מה שאתה צריך להעביר. רק יחידות יש מידע כי שירות הליווי בישראל אין שיתוף עם זנות.

עבור אנשים S שיחות מושבתות על מין סקייפ לא הנושא לבדיחות.

כמה מי נאלץ להיות קשור לישון, כיסא. יש אחרים, עם מולדת מחלות גנטיות. ועל כל האנשים האלה סקס במציאות זה נשאר בדיוק מה בדיוני, יחסי מין ברשת - ההווה, ו הדרך היחידה לצאת מהמצב הנוכחי.

מחומם יחסים אמיתיים 7

כל זוג המורכב ביחסים אינם השנה הראשונה, עומד בפני בעיית חוסר המשיכה זה לזה. מישהו כזה הוא מרוצה לחלוטין, אחרים מתחילים לשערורייה על קרקע של אי שביעות רצון, אחרים נמצאים בכל התכונה בצד. אם המילים "נישואין" ו "משפחה" אינן קולות ריקים בשבילך, ועניין, ואתה רוצה לשמור את זה בחיים שלך, אז אתה צריך להתחמם את היחסים שלך.

אין לשתוק על הבעיה, לדון עם בן הזוג שלי הזדמנות כזו כמו סקס סקייפ. אין בו דבר דוהר, אתה יכול להרגיש את הריגוש שוב, לחשוף את הרצונות הסודיים של השותף שלך, וליישם אותם. על פי הסטטיסטיקה, המשפחות החזקות ביותר הן אלה שבהם יש חיי מין יציבים, שבהם אנשים אכן דנים בבעיות בפתרון אותם יחד.

כמו כן, סקס וירטואלי מתאים לכל הזוגות, אשר לא מרוצה אמיתי, והם לא יודעים למה. לדוגמה, אדם לא יכול לספק את בן זוגו, או אישה לא נותנת כל מה שהבחור רוצה. כאן וזה שווה להתנסות עם טכנולוגיות גבוהות.

אתה יכול להירגע טוב יותר, ללמוד על האזורים הארוגניים של אישי והשותף שלנו, לספר על הרצונות. זוגות רבים שאינם כל כך הרבה זמן, היום בפעם הראשונה מכירים אחד את השני באמצעות סקס סקייפ.

ככלל, זה בא באופן בלתי צפוי עבור שני השותפים, אבל מביא הרבה הנאה תועלת. לדוגמה, אם במציאות לא החלטת להביא את היחסים שלך לפני אינטימיים, ולאחר מכן לאחר מתן אהבה דרך האינטרנט, זה לא יהיה שאלה!

הבעיה קורה ותוכנית אחרת כאשר אוהבי אנשים פשוט אין הזדמנות לקיים יחסי מין. לדוגמה, בעלה הלך לטיול עסקי, או הנבחר אחד הלך לפגישה. מה לעשות במקרה זה? בהפרדה, אנשים מתגעגעים זה לזה, זקוקים למין.

כמה על אדמה זו מתחילים להתקרר לשותף, כי אפילו חוכמה עממית אומרת כי אהבה היא בלתי אפשרית במרחק. סקס סקייפ תינצל לזוג אם יש לה רצון לשמור על היחסים שלה.

תודה לאינטרנט, אפילו אחד מהשני עבור מאות קילומטרים, אתה יכול להישאר בקרבת מקום. משוחרר עם אחד הנבחר שלו, אפילו מחשבות לא יעמוד על הצד!

שיטה לפגוש אהבה 8

באינטרנט אתה יכול להכיר אדם אשר יהיה יותר מאשר מספר פעמים. ו אם אתה מוגדר למצוא אהבה, אז אתה לא צריך לולאה סקייפ היחסים רק על שביעות רצון.

סקס וירטואלי תמיד מתחיל עם תקשורת. אנשים כדי לשחרר טוב יותר, להתחיל לתקשר עם נושאים ארוכי טווח, ורבים מהם למצוא נפוץ. יש הרבה במקרים שבהם שותפים לאחר מספר מפגשי רשת במסגרת אינטימית משא ומתן תאריך אמיתי. באינטרנט אתה יכול למצוא סיפורים כמו דרך מין סקייפ מישהו מצא את אהבתו, זוגות יצרו חזק ואוהב.

יש מוקשים?תֵשַׁע

כמו תמיד, לא יכול משהו טוב לא יכול להיות מפונק על ידי "הכפית של חירש". כל עוד השפעה חיובית הושלמה עם וירט, היא טמלת משמעותית "סלעים מתחת למים".

החוסר החריף ביותר טמון בעובדה כי cybersack יכול לגרום addictory. Sexologists לא ממליצים להתערב במערכות כאלה, כי בעיות עשויות להתחיל במציאות. ישנן דוגמאות שבהן בן הזוג או בן הזוג איבדו לחלוטין את עניין בחצי, וכל הזמן הפנוי שלו בילה על אוהבי וירטואלי.

וירת יכולה גם לגרום לבעיות בחיים האישיים, אדם רגיל בדיוק לחיות ברשת שכל דבר אחר חדל להתקיים. בהקשר זה, בעיות צומחות בעבודה, יצירת קשר עם מגע עם אחרים לא יכול להשתפר, תלות במין סקייפ, ואת הקרבה בפועל כבר לא אטרקטיבי.

אז בבעיות כאלה לא מתרחשות, אתה צריך גם לנטוש לחלוטין את cyberseks, או ליהנות ממנו לא יותר מפעם בשבוע.

וגם סקס סקייפ - Nakhodka עבור ברגים. ישנם מקרים רבים כאשר אדם נכנס לסיפור מאוד לא נעים, והכל בגלל וירט. יש אנשים ברשת אשר באמת רק מחפש שותף למין, אבל הם קשה ביניהם כדי לגלות מי מחפש רווח.

פתיחה מול אתגר, אתה יכול עוד לקבל מכתב ממנו עם הצעה לשלם כסף עבור ההקלטה של ​​הערב, אחרת זה יפורסם על הביקורת האוניברסלית.

למרבה הצער, מאובטח זה כמעט בלתי אפשרי מסוג זה של הונאה. ישנן שתי אפשרויות, אשר יאפשר לא להתנגש עם הרמאים: לעסוק בורדות שלך שותף אמיתי, או לחפש אהבה באינטרנט תמורת כסף אתרים מיוחדים.

ויקטוריה פומין דירות דיסקרטיות בצפון

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

מין וירטואלי יכול לתת הרבה תחושות חדשות. זה מאוד מרגש: כאשר אתה לא יכול לגעת השותף, איברים חוש אחר החריפו - חזון, שמיעה. תשוקה מינית במהירות מגדילה: סקס סקייפ הוא בהחלט לא דומה לאוננות בבדידות גאה. אהבה וירטואלית היא אופציה מצוינת לזוגות התומכים ביחסים מרחוק. גם סקס סקייפ ניתן לנסות ואלה עייפים של פרקטיקות אינטימיות מוכרות. פורמט כזה של מערכת יחסים מינית מאפשר לא רק ליהנות, אלא גם להגדיל באופן משמעותי את רמת האמון בין השותפים.

Просмотров: 119 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar