00:36
מהו עיסוי טנטרי

טנטרה היא צורת יוגה להתעוררות רוחנית. באופן מסורתי, עיסוי טנטרי מתמקד בנשימה ובאיזון, כאשר ההנאה חייבת להיות מאוזנת עם תחושה עמוקה ואינטנסיבית. נשים שמחות, המספקות את העיסוי הטנטרי בסטודיו של אוליביה בשיקגו מאמינות כי "על ידי כיבוד עקרון הכרת התודה אנו מסוגלים לפתוח את ליבנו לקבל הזדמנויות חדשות".

למידה נוספת על טנטרה יכולה להעשיר את המשמעות המינית ואת ההבנה של הגוף שלך. זה יכול לעזור לך להעלות את האנרגיה המינית שלך ולשחרר מתחים פיזיים וחסימות פנימיות. מקווה שהקדמה זו מועילה למתחילים!

נושא הסעיף: ממה עשויות בובות מין?

מילות מפתח במדור: ממה עשויות בובות מין? חומר עיקרי בשימוש בבובות מין? יתרונות/חסרונות?

מבוא: TPE או אלסטומר תרמופלסטי. החומר משמש ליצירת אבות הטיפוס הנוכחיים עבור ראשי הבובה שהם 75% מוצקים אך מכילים כמה בועות אוויר כאשר רואים אותם תחת מאקרו

טנטרה היא צורה עתיקה של מדיטציה, החוגגת את כל הגוף, פותחת את הלב ומחברת אנשים לעצמם ולסובבים אותם.

עיסוי טנטרי הוא מגע חושני מקודש המשלב מגע קל, 'זרימה' של כל הגוף של מודעות, עבודת נשימה ושירה. ניתן להבין זאת בצורה הטובה ביותר על ידי התנסות בה. זה עוזר בהפחתת הורמוני הלחץ והגברת הורמוני שמחת סרוטונין. במקומות רבים אתה צריך כבר להכיר מדיטציה מודעת או עם עבודת נשימה כדי ליצור קשר עם ניסיון סומטי לתרגול מוצלח.

עיסוי טנטרה הוא צורת עיסוי עתיקה המבוצעת כאמנות שנועדה להעלות את החושים.

פגישת עיסוי יכולה פשוט להיות מורכבת משכיבה בתנוחה שלווה עם שמיכות וכריות רכות למשך כ-30 דקות עד למפגש שלם שיכול להימשך 3-4 שעות. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Eilat.php

הוא מבוצע ללא שימוש בשמנים או קרמים אך משתמש בשילוב של תנועות קצביות איטיות, נשימה ומדיטציה כדי להוריד את העכבות ואת תחושת הנפרדות הנתפסת מהעולם.

מטפלים טנטריים משתמשים בשמן במהלך עיסויים טנטריים, אך מדי פעם נעשה שימוש בשמנים שונים הידועים בתוצאות רצויות ספציפיות כמו שימוש בשמן אתרי ג'ינג'ר כאפרודיזיאק או לבנדר אם אתה רגיש לדברים ריחניים.

המתרגלים של עיסוי טנטרה צריכים להשתמש בתנועות המתחברות לזרימה המולדת של האנרגיה של הפרט, על מנת לקחת את הוויתו הנפשית והפיזית להחייאה מלאה דרך תחומים כמו שבץ אפקטיבי, טכניקות חזקות ומגע מרפא.

חילופי דברים כאלה בדרך כלל מרפאים את היושרה הרוחנית והאנרגטית של האדם באופן שמונע ממנו לחסום רגשי כלשהם. עיסוי טנטרי מתורגל לעתים קרובות כצורה של העשרה עצמית מכיוון שהוא מסוגל לספק לאדם קתרזיס מחוויות טראומטיות. יכולות הריפוי שלו מוכחות קלינית גם במסגרות שונות כמו ניסויים בחולי סרטן בווינה, בין מסגרות יוקרתיות אחרות ברחבי העולם.

עיסוי טנטרה: מה זה?

שכיבה על פוטון או מחצלת במהלך מפגשי עיסוי טנטרי נהוג להעדיף מאחר שהן עולות בקנה אחד עם הצורך המובע כאן להישאר קרוב ככל האפשר לטבע על ידי כיבוד אל האדמה גנגה ולא שימוש באורות או מיטות המופעלות על ידי חשמל במהלך הפגישות הללו.

Просмотров: 63 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar