14:35
מה שאתה צריך סוף סוף לעשות את זה לפני, כמו רבים באים לידי ביטוי, סקס אנאלי - Likbez למתחילים!

למרות שזה מקובל להאמין כי סקס אנאלי מעריץ רק גברים, בעיצומו של נשים, תומכי בידור אינטימי זה נמצאים לעתים קרובות מאוד. כפי שהוא ברור, הפרי האסור הוא מתוק, וכל דלקת לא מפורסמת חזקה יותר מאשר סקס קלאסי. שלא כמו סקס אנאלי, הוא יכול, כפי שכולם יודעים, ספונטנית, הוא די פשוט להסתכל על עצמך, כמו בראשות, היגיינה. יש לציין כי יש צורך לעשות את זה לפני כמו סקס אנאלי, כך שהכל הלך בצורה חלקה מאוד והביא הנאה לשני סבלים?

התוכן של המאמר

1 likbez עבור lovistkov 2 להיפטר אי נוחות 3 מתכונן לאשר למין 4 היגיינה 5 חוקן 6 עיסוי מעבר אחורי 7 ג'ל לובקר

Likbez עבור Newbies

זה לא הכרחי להמציא נהדר לאמנות מאסטר, כמו רבים באים לידי ביטוי, סקס אנאלי. רק extell קצת זמן להתכונן, להיות חומרי סיכה מיוחדים, להירגע ולסמוך על השותף שלך. לידיעתך, אם חוויה דומה תהפוך כאילו אנו משמשים לדבר, תחילה בחייך, תוכל לחוות את הניסוי בתחילה ללא עזרה של אחרים. אצבעות או צעצועים מיוחדים מנות מין לשים את פי הטבעת שלך, לגלות את הגוף שלך, אתה אוהב רגשות כאלה בשבילך? אולי בהתחלה, כפי שהיה, יהיה צורך להגביל את עצמנו רק ליטוף חוצות, אבל זה אפשרי באופן שווה, באופן כללי, ללמוד להירגע ובעתיד רק נהנה מין אנאלי.

להיפטר אי נוחות 2

למה, במהלך סקס אנאלי, רוב הנשים הן אי נוחות? הגוף מסודר בצורה כזו במהלך הרפלקס הרוקלי של שריר הסוגר חוצות באופן לא רצוני, באופן כללי, מופחת. יש לומר כי בשלב הראשון הבעיה שלך היא להפחית את הרגשות מגעיל. כולם יודעים שזה חייב להיעשות: להפחית את הקיצור לא רצוני של שריר של פי הטבעת וגישה פתוחה כל כך ל Sphincter החיצוני; להירגע את השרירים של הסוגר הפנימי, למטרה זו, חומרי סיכה מיוחדים או חומרי סיכה הליום משמשים; כדי להפחית באופן משמעותי רגשות כואבים, להשתמש אפקט הרדמה חומרי סיכה - טוב, הבחירה של ג'לים דומים בבתי מרקחת הוא די גדול.

רוב הנשים, בסופו של דבר, חוששות כי המין האנאלי של שריר פי הטבעת יהיה למתוח וזה יהיה קשה להם להחזיר את הטון. זה לא סוד עבור אף אחד, כי השרירים האנאלים אינם מבחינים בין השרירים האחרים בגוף האדם. כתוצאה מכך, הם גם רק לבוא לטון השימוש של צעצועי מין או, כפי שאנו אקספרס, סקס אנאלי. נערות ליווי בהרצליה

מתכוננים למין אנאלי

איך להתכונן למין אנאלי ומה צריך להיעשות לפני סקס אנאלי, כך התהליך לא להביא כאב ואי נוחות, אבל רגשות נעימים? אין סודות מיוחדים, פשוט בצע את העצה הרגילה, ואת הלילה נלהב של אהבה ייזכר לך ואת השותף שלך במשך זמן רב.

היגיינה 4

פי הטבעת, כמו איברי המין, צריך להיות מופרז. להתקלח לטיהור להשתמש בכלים היגיינה הרגילים שלך. גם לא מתאימים סוף סוף, איך מים חמים רגילים או סבון.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. כולם חסרי עניין ועדינים. אבל עכשיו זה לא הצדדים המועילים היחידים לעבוד.

כדי למנוע את הנשימה, כפי שכולם יודעים, להשתמש בעור החיבה של פי הטבעת, לנצל את לחות מיוחדת, כפי שכולם אומרים, קרם פטל.

Clean5

Klazma הוא תכונה ללא שינוי עבור סקס אנאלי, ולעשות את זה מראש כדי להימנע איך אנחנו רגילים לדבר, שום הפתעות אחרות במהלך, כפי שכולם יודעים יחסי מין. גם כמה שעות לפני הלילה לכאורה של אהבה, באופן כללי, זה לא צריך להיות לא בשימוש קטניות מזון מנות חדה, כדי לא לגרום לבטן דמים. אז, באופן כללי, לנקות את פי הטבעת כדי למנוע ממך איך אנחנו מדברים כל הזמן, סביר להניח כי chececation במהלך יחסי מין, יש צורך לעשות חוקן ניקוי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי בשביל זה, לשים את זה בעדינות, יהיה די 1 ליטר של מים חמים רגילים. איך זה לא היה מוזר, אבל לא להשתמש באמצעים אחרים ותוספים. היחיד, אתה יכול להוסיף מרתח חלש של קמומיל במים, פרה אותו דרך להתחתן או סיטר.

תחזוקה של גברים מאובטחים - העבודה מורכבת מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. זה יעיל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג ויאסוף חברה נעימה.

חוקן הוא גם שווה לעשות מראש, במשך 1-2 שעות לפני סקס, כך דרכי המעיים הצליח להיות ניקה.

עיסוי מעבר אחורי

כדי לעשות את זה מאוד לבשל פי הטבעת ללילה חם של אהבה, אתה יכול מראש, לשים את זה בעדינות, עיסוי על ידי אצבעו. לשם כך, להשתמש קרם תזונתית לחות או סיכה אינטימית מיוחדת. כדי לחזק את הרגשות, להשתמש בזרזים אנאלי או ויברטור קטן. זה יעזור לא רק להתכונן לרגשות חדשים, כדי לעורר את השרירים של onus.

ג 'ל lubrikant7

אפילו השפלה איך אנשים התרגלו להביע, סקס אנאלי רגילים לא עולה ללא ג'ל לחות מיוחד או סיכה. ומה לומר על ניידים? אתה גם השותף שלך חייב לטפל מראש כי תחת איך כולם אומרים, טיפל את הקסם התחממות האריזה. למטרה זו, וזלין קוסמטיים יכול גם להיות מתאים. באמצע הניגוד של ג'לים וסלמים יש מיוחד למין אנאלי, בעלות משככי כאבים מקלים וקלים.

לא על שום דבר שהם אומרים כי סקס אנאלי לא מעריץ רק את אלה שאינם יודעים איך להכין אותו. אם אתה מבין את העצה ומאה אחוז לבטוח השותף שלך, אז על מה לסרב לעצמך את העונג של ליטוף מרגש? יפה לדעת מה לעשות לפני סקס - ואת הלילה החם של אהבה עם רגשות חדשים מובטחת בשבילך!

Просмотров: 541 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar