19:01
"הילדה שלי לא צועקת בזמן סקס" - מי אשם ומה לעשות?

למה הילדה שלך לא צועקת ולא גונחת בזמן סקס? היא לא אוהבת משהו? היא ביישנית? או הכל בסדר, רק היא לא אוהבת "תמיכה קול" במהלך יחסי מין?

התוכן של המאמר

1 מי אשם? 2 מה לעשות?

אנו מגלים כי הבנות חושבות על זה, ואנחנו מחפשים דרכים לפתור את הבעיה.

מי אשם?אני

אנו מבצעים את המחקר שלך. ארנבים נרחבים - משתמשי רשת פרנק, באופן פעיל להשאיר את ההערות שלהם על Reddit ואתרים אחרים.

"בואו נתחיל עם העובדה שרוב הבנות של חדירה אחת לאורגזמה אינן מספקות - הסטטיסטיקה אומרת זאת. לכן, כל בסדר.

באופן אישי, בפעם הראשונה הייתי שקט כמו עכבר. ואז הבנתי כי בן זוג דורש משוב ולמד לפרסם לפחות כמה צלילים. אבל אני רק עושה את זה בשביל שותף. אני מרגיש טוב בלי זה. לכן, כן, יש בנות שהם רק molchuny במהותם, "- טסה.

"ראשית, כדאי למצוא אם אתה אוהב את הילדה כאשר הבחור שולט. אם כן, הכל יעבוד. לפחות היה לי בדיוק כך - ברגע שהבחור תפס את שערי והתחיל ללחוש לי כל מיני דברים מלוכלכים. "בשל בשבילי. תן לי לשמוע כמה אתה אוהב את זה, "כששמעתי את זה, נראה שנמלטתי מן הקליפה. אני יכול לומר שכל השותפים המיניים הבאים שלי צריכים להיות אסירי תודה לו!"- ג'ולטון. "בזהירות עם הרצונות שלך, בנים. פעם הייתי שקט, ועכשיו אני לא נסגר. ג 'ין בחזרה לבקבוק לא לטפס, "- Imperial_Scum. "הייתי מייעץ לה להעמיד פנים עד שהיא מתרגלת להביע את רגשותיה. אבל אז המקל על שני מסתיים, כמובן ... לכאן אני כבר לא שתוק, גם אם אתה רוצה, "- נמחק. "או אולי כל התיק באטמוספרה? כאן יש לי יחסי מין עם השותף שלי תמיד בתנאים נוחים מאוד, אז אתה צריך כל הזמן להחזיק את עצמי. אם אתה לא לבד בבית, אז אתה לא לרסק. פעם יצאנו למסע ובילינו כמה לילות במלון, אבל הייתי שותק בזמן סקס שאני פשוט לא יודעת איך אחרת. מצבים, כמובן, הם שונים, אבל זה שווה לדבר עם בחורה וללמוד אם זה נוח, "- abetterfuck. "פגשתי בחור ששלט בי בכל דבר, אפילו במין. לא היה לי הזכות להנפיק קולות (כן, אני יודע).

הבחור הראשון אחרי שהוא שאל אותי למה בזמן סקס אני כל כך שקט. מודאג שעושה משהו לא בסדר. בהתחלה הייתי מתפתלת, אבל אז הכול אמר. דיברנו עם נשמות ואפילו צחקנו. אני מרגיש טוב יותר.

אני ממליץ לך להקים תקשורת. הוסף משחקים, יכול אפילו לצחוק לפרוק את ההגדרה, "- Wynper.

"החבר שלי כל הזמן ביקש ממני לעשות אותי בזמן יחסי מין לפחות כמה צלילים, אבל הייתי מתחם מדי. אפילו לא הסרתי את החזייה, אם כי נפגשנו תשעה חודשים.

בקיצור, באותו זמן הביטוי לא היה קיים, אשר היה מושפע אותי. הייתי דחוס מדי ולא בטוח.

תחזוקה של גברים עשירים - עניין של קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים להפגין בפומבי נשות וילדים. לדבר על קל יותר לבחור Esquiten, אשר ידגיש את המצב ויאסוף חברה מצוינת.

אני לא אומר שזה בהכרח המצב שלך, אבל כל דבר יכול להיות, "- pm_me_ur_face.

"אולי זה פשוט טבעי לה? אם היא נראית מאושרת, הכל בסדר, "- אנונימו. "אני לא גניחה בזמן סקס. החבר שלי שאל איכשהו, מה העניין, ואני עניתי שאני פשוט לא רואה שום צורך לצרחות ולנסוע. יש לי חברה עם בדיוק אותו מצב, "Twillight_starstorm. "מספיק כדי לנסוע סביב העובדה שהבנות שותקות במיטה. לא לשפוט פורנו. לא כל הבנות בזמן סקס להשתגע ולצעוק בכל הגרון, "אנונימו. "אני שותקת אפילו באורגזמה. כל הגוף שלי רק מרגיע, הגל הזה עובר דרכי, אבל אני לא בוכה. זה לא טבעי בשבילי, "chelsea11765. "לא כל הנשים במיטה הן אקספרסיביות. הם לא צריכים להתנהג כמו שחקניות פורנו. לפעמים אני גונחת בזמן סקס, אבל לא רם מדי. כל הנשים שונות. אולי אתה עושה משהו לא בסדר. או שזה פשוט לא כל כך פעיל. הדרך היחידה ללמוד את האמת היא לשאול אותה, "- Tiffanymarie_19. "חבורה של בנות לא צועקות בזמן יחסי מין. והנקודה כאן היא לא בפין או משהו אחר. בדיוק תפסת את זה. אמנם, כמובן, יש בינינו שאינם cums ולא מקבל הנאה מיוחדת ממין.

לדוגמה, אני להשיג אורגזמה רק בתנוחה מסוימת - בצד. אז אתה צריך לשאול בחורה מה שהיא אוהבת, ולנסות, "- אנונימו.

"כל האנשים שונים - נתחיל עם זה. וכולם עושים צלילים שונים במהלך יחסי מין.

ליישם את השאיפות שלך בישראל רק אם אתה אישה ארוטית מאוקראינה. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, ניתן לקבל מ 4500 יורו.

כמה אנשים שקטים יותר מאחרים. אם אדם לא גונח ואינו צועק במהלך יחסי מין, זה לא אומר שהוא לא מקבל הנאה. רק הוא לא מבטא את זה בקול רם.

אני די חזק במהלך יחסי מין, אבל זה לא היה תמיד. אוננות התחלתי מוקדם ועשתה את זה בשקט ככל האפשר, כך שאף אחד בבית ששמעתי. חיי המין החלו בגיל ההתבגרות, אבל היינו צריכים להיות שקטים יותר עם החבר, כדי לא להפריע לאף אחד. בשבילי זה היה טבעי לא צועק, להוסיף את היעדר כל פרטיות - לא ניסיתי להיות חזק יותר.

ואז התחלנו לתרגל מין בטלפון. ויש כבר מצב שונה לגמרי - הבחור שלי רציתי שאני איכשהו הביע את הרגשות שלי בזמן אוננות. הייתי גילה. אני לא רגיל לזה, אז הכל היה איכשהו מביך. אבל החלטתי שאני אנסה. אבל לא חושב, כאילו אני מעמיד פנים, לא. אני פשוט הביעתי את הרגשות האמיתיים שלי. ובכן, אתה יודע איך אנחה. אתה יכול לנשום בשקט, ואתה יכול להוסיף קול. וכאן גיליתי כי "תחזוקת קול" נותן לי תענוג נוסף. זה נתן לי את ההזדמנות להביע הנאה בדרך חדשה, פלוס נתן תחושה של חופש.

אבל אני חוזר, אני יכול בקלות ליהנות מין בלי זה. אז לא תופסים את השרבט שלי ברצינות מדי. אם ילדה שותקת, זה לא בהכרח מצביע על כך שאתה לא לספק את זה.

וגם: גם אם הבחורה שלך באמת לא מקבל מספיק הנאה ממין, אתה לא צריך לתלות את כל האשמה על עצמך. כן, השותף יש השפעה רבה על מידת שביעות הרצון שלנו עם סקס. אבל עדיין, קודם כל, אנחנו אחראים על ההנאה שלנו. אם בחורה לא תתאים למשהו, היא חייבת לקחת אחריות ולדבר עם השותף. היא חייבת לספר למה שהיא אוהבת. וזה יהיה נחמד ללמוד את הגוף שלך, "- selfsthstars.

מה לעשות?2

לִיצוֹר

אם המצב אינו מגדיר את הדרך הרומנטית, ומאחורי הקיר לשתות תה תה / חברים / שכנים, לשחרר ולהיכנע תשוקות הוא קשה מאוד. ניתן להשתמש באפשרות המוצעת לעיל - לשכור חדר במלון. כן, והשינוי במצב עצמו יכול לגדל את שניכם.

לַחֲלוֹק

אולי הילדה יש ​​כמה תשוקות שנותרו שלא התגשמו? פנטזיות שנותרו פנטזיות? החיים לבד, כל כך מספיק כדי לדחות את כל המתוק ביותר.

לְנַסוֹת

תנוחות חדשות, טכנאים, צעצועים - תן לכל דבר במהלך כל מה שספיק פנטזיה. מעקב אחר התגובה של הנערה. צפה בתכניות שאינן עבודה.

דבר

למרבה הצער, לא בכל זוג שותפים יודעים איך לדבר אחד עם השני. קל יותר להתבטא בחשדות, ניחושים ושטויות אחרות. אתה רוצה להיות אחד הזוגות האלה? הוא נעלב כי השותף לא יכול לקרוא את המחשבות שלך, לא הבנתי אותך, לא לשכפל את התמונה שצייר בראש שלך עם דיוק של הפרטים?

אם לא, אז פשוט לשבת ולדבר, לעזאזל. אולי החברה שלך נכונה ככל האפשר ממה שקורה, פשוט עושה את זה בשקט.

ואם פתאום מתברר כי הוא מופרע על ידי אילוצים ומתחם, המשימה שלך היא לקבל את זה ולתת לו להבין כי המשוב בצורה של גניחות שלה הוא מרגש אותך בפראות.

-.ס '. לא טורפ לאירועים, במיוחד אם הנערה בטבע היא ביישנית. אחרת, אתה מסתכן להישאר בלי סקס בכלל או לקבל חלק של גניחות False בכנות "עבור סמן".

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

אם הנערה לא לצעוק במהלך יחסי מין - זה לא אומר שזה לא לקשור מהתהליך. גורם יכול להיות שונה מאוד. בהחלט עדיף לשתוק מאשר לגנוח ולנסות לתאר את הסצינה מתוך הסרט פורנו האהוב שלך. כמובן, עבור גברים רבים של נשים גניחות במהלך סקס - הפרס הטוב ביותר. עם זאת, אתה לא צריך להיות נעלב על ידי האהוב שלך אם היא לא. אולי הילדה היא ביישנית, מרגיש מביך או רוצה להתמקד ברגשותיו. תגיד לה מה אתה רוצה לשמוע גניחות נלהבות במיטה. תאמין לי, היא מחכה לך אותו דבר! נערות ליווי בקריות

Просмотров: 138 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar