19:02
האם זה נורמלי אם התשוקה נעלמת אחרי סקס

צעירים רבים מדאיגים שאלה כזו - האם זה נורמלי, אם רצון נעלם אחרי סקס? אחרי הכל, לפעמים יש מצבים כאלה שותף מחכה "בחזרה אל BIS", וזה לא רוצה. אולי הכי הרבה הגיע הזמן ללכת לרופאים?

התוכן של המאמר

1 למה הרצון נעלם אחרי סקס? 2 זה גד נרדם שוב! 3 מה נ ' שווה עשייה

למעשה, שום דבר לא נורא בו. לא כל אחד יכול לסבול מרתון סקסי בתוך כמה שעות, אבל יותר נורא, ליום (עם מרווחים קטנים "לטרוף"). כן, והאם זה הכרחי? עם הגיל, זה מספיק אחד - פעמיים בשבוע, אבל בגיל צעיר 1 פעם ביום - מספיק מאוד.

ברור אם האישה היתה זמינה בפעם הראשונה מזה זמן מה (אחרי הצבא, לאחר היעדרות ארוכה), אז זה אפשרי לא לספור את הזמנים, אבל אז הגוף יהיה מוכן לחזור על "הישג", אבל כאן אנחנו מדברים על מצבים סטנדרטיים.

ו למה הרצון נעלם אחרי סקס?אני

במהלך מין מיני, הגוף מבצע עבודה רצינית מאוד. לאחר שפיכה, יש פריקה חדה של מתח, קלות בכל הגוף ואת אסתר נעימה, עייפות. עייפות לא בדיונית, לא פיקטיבית למעשה, כל מערכות האורגניזם רגועים כיום ונחה.

בלידה מקצועית חלום לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. כולם חסרי עניין ומנומסים. אבל אלה לא צד אחד מוצק בעבודה.

התרגשות סקסית הולך. כדי לחזור על "פיצוץ", אתה צריך להתחיל את כל הראשון.

אבל בשביל זה, יש צורך שהאיש והאשה נחנו, כדלקמן. זה ייקח זמן מסוים. ועל כל אדם הפעם הוא בנפרד. מישהו יכול לחזור כבר בעוד עשר דקות, מישהו לא צריך הפסקה, ומישהו מתבגר רק לאחר יומיים.

לא בהכרח להתרחק אל הקיר ונרדם. מלא מתאים לדבר, לדון כמה נהדר, לבוא עם זה אתה יכול ינסה בפעם הבאה, כנראה שיחות כאלה ולהביא רוצה להראות לעצמך מאצ'ו. ואם לא, אז שום דבר נורא.

אני רוצה חזרות, אבל כבר לא הכוח מוכר? כן אני לא נדיר. זה קורה אם יש כבר עידן מוצק, ולכן אין מספיק כוח אין לו. אפילו עם הרגיל (מעל 25 שנים) נדרש סקס רגיל, אבל לא פריק מדי - 3-4 פעמים בשבוע, ומה לומר, אם נשמע 40? העיניים בוערות, סקס הוא, אבל המספר ... כן, ואם זה כל כך הרבה פעמים. בתור רולר? למה?

תכונות של הדמות או לא תמיד לתרום סוער ו סקס תכוף. עכשיו יש הרבה דמויות שמנים, ואנשים אלה נמצאים במין לבזבז אנרגיה כפולה. והצד השני של המדליה הוא לעתים קרובות מאוד בנות לשבת על הדיאטה, ומין כבר כל כך הרבה כוחות כמו בעבר לא יישארו. זה גם מוסבר די.

מחלות שונות מחלשות את הגוף, כל כך תכופים ניצול מיני צריך לחלום רק. דירות דיסקרטיות בתל אביב

עייפות, עומס יתר בעבודה, התמוטטות עצבים, מדגיש, טיפול, כל זה מוביל לעובדה כי סקס, אם לא נעלם, אז זה לא עובד כמה פעמים בלילה. זה מוסבר למדי, הכל ייפול מקומות כאשר אדם מגיע לנורמלי.

זֶה גד נרדם שוב!2

נשים רבות במיוחד דורשות אדם של חזרה סקס, כי ברגע זה נרגשים, והאיש מושך לישון. כן זה באופן כללי, עלבון הוא שזה, אחרי כל מיני זה מושך לישון?!

אל תהיה מעליבה. אדם פועל כמו הטבע מתוכנת אותו. כל פשוט, בזמן של אורגזמה בגוף, הורמון של שמחה - סרוטונין מיוצר. והורמון הזה על גבר ואישה פועלת לגמרי אחרת.

הגברות מרגישות עליזות וגאות של כוח, כך שהם מוכנים עבור מעשים חדשים, אבל גברים חווים עייפות נעימה והם רוצים לישון. לכן, אתה לא צריך להיות נעלב, האיש הצעיר שלך לא רוצה שום דבר רע. פשוט לא יכול ללכת נגד הטבע.

אז זה לא ישן, הטוב ביותר ... לאכול. כן! לארגן חטיף. יש מוצרים כאלה בשם Aphrodisiacs, כאן הם יעזרו "להתעורר" גבר. כי הם מרגשים תשוקות מיניות. אפרודיזיאס הם פטריות, שרימפס, שוקולד, בננות, בצל, שום, אגוזים. רק תזכור, ארוחה שופעת מדי יכול להעמיס את הצעיר שלך, כך שהוא ייפול מהר יותר מאשר אחרי סקס. 

אם אתה לא מטפל במוצרים כאלה, וחזור סקס אימה, כמה אני רוצה, אתה יכול ליישם אמצעים מרעננים אחרים. ו לקבל את זה ביחד. או באת '! יוצקים לא חם, מים מרעננים, בכושר יחד וללטוף בעדינות אחד את השני.

נכון, אתה צריך להיות זהיר.

מה זה ne זה שווה לעשות 3

לפעמים נשים מיד אחרי סקס להתחיל ללטף את האנשים שלהם עם אנרגיה כפולה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן יעיל. לעתים קרובות, הקונים הם בנים בטוחים, אשר מתכוונים להיראות רווחית בפסטיבל, הליכה ישירות מתחת היד עם גברת יפה. זה להרוויח מספיק, על מנת לספק באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

זה לא שווה לעשות את זה. לאחר אורגזמה, רגישות הופכת אחרת לגמרי, ולכן מלטפים שגרמו להתרגשות יכול לגרום רגשות מנוגדים לחלוטין.

הטוב ביותר לתת לגבר להירגע. שיחה נחמדה, עשן קל, חטיף - זה יהיה מה שאתה צריך, אבל ללטף, את הפתרון של כל השאלות, מחכה משלים, עדיף לעזוב עד בפעם הבאה.

אנחנו גם ממליצים לקרוא את המאמר הבא שלנו על למה אדם השתנה אחרי סקס והפך אדיש.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

גופות של גברים ונשים מתנהגים בדרכים שונות אחרי סקס. הנערה נראית גאות של אנרגיה, היא מוכנה לחזרה על התהליך כאן ועכשיו. החבר 'ה חווים עייפות נעימה ואפילו לא רוצה לזוז. במקרה זה, האישה לא צריכה להיות נסערות וכל הפגיעה האחרונה - פיזיולוגיה כזו. אחרי סקס, אתה יכול פשוט ללטף בעצלתיים אחד את השני, לנשק ולחבק כאשר אתה רוצה להמשיך. הנערה יכולה לקחת את היוזמה בידיו, לעשות עיסוי ארוטי אהוב, לנשק את זה, לעסות את הרגליים. וההתרגשות תבוא שוב, שאחרי השותפים יוכלו ללכת "בסיבוב השני".

Просмотров: 130 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar