22:37
צוללת חלוקי עבודה בעבודה על הצריכה במועדונים טורקיים

טורקיה הפכה טובה לא רק עבור בילוי ועבודה פנאי. כולם יודעים כי הרוסים חמודים באינטרנט, לשים את זה מתון, חשופים כדי לקבל שילם מאוד שילם. יש לציין כי הצריכה היא כמו להרוויח כסף מ -100 אלף. רובל לחודש, עם כל הבחורה הזאת משלמת לינה ומזון. חלום עבודה! אבל כל הזמן אין טוב היבטים שאינם חייבים לשכוח את העובד העתידי של ברים ומועדונים תורכיים.

הטורקים מתווים כל הזמן נשואים - זה פגמים

פרבולה של טורקיה מופלאה צארביץ 'מופקד סוף סוף למוח, שכן כולם יודעים, בנות נאיביות שאומרות כדי לומר כדי להראות תשומת לב. זה לא סוד לאף אחד, אתה צריך לדעת איך להבין למה הממשל של המועדון מעוניין לעשות עבודה עם הדרך בה אנו מבטאים, סלאבית בחוץ? זה, כפי שהיה, יש כמה נסיבות משמעותיות: שירותי ליווי

  • הבנות של הפדרציה הרוסית הן אקזוטיות לאוכלוסייה המקומית;
  • טורקים - אנשים נלהבים, הם הופכים נדיבים למראה, בזמן שאנחנו מדברים, נשים יפות;
  • הרוסים העוסקים משתנים מאוד מהגברות המקומיות, שבסופו של דבר אסור לבקר במפעלי הבידור.
  • האישה הצרכנית הרוסית בטורקיה היא כמו תות שדה על העוגה. ואם יש אישה יפה, אז למה לא לגרור אותו מתחת לשמיכה?! באופן ספציפי, רצון זה, באופן כללי, מנוהל על ידי הכלה הטורקית האפשרית. תארו לעצמכם עובדה כי טוב של טוב של Extender יכול לנסות באהבה ואפילו נשוי, אחרי הכל, להתקשר. זה ראוי להזכיר כי מ איך אנחנו כל הזמן מדברים, לחץ כזה כמעט כל הבנות "משוגע" ולהאמין כמה מאיתנו כל הזמן אומר, ידע חדש.

    למתחילים הצרכנים צריך סוף סוף להיות מובן כחלק מההיבטים העיקריים:

  • הטורקים מעת לעת להתחתן עם היופי הרוסי, אפילו יותר, אם זה היה נתון למועד השני;
  • תושבים מקומיים משוכנעים כדי לדבר כי הגברות של הפדרציה הרוסית הם סבירים מאוד;
  • עבור קשרים אינטימיים עם המבקרים, הממשל של המוסד יכול גם לשבור את החוזה, האישה נשארת לא נשואה ורווחים, אפילו עונש ישלם על הפרת חוזה PT.
  • צריכת סודות... אינדיווידואליות קונווה...

    טורקי להאמין שזה בלתי אפשרי. יש לומר כי האטרקטיביות שלהם ונדיבות הוא רק משחק. לעתים קרובות מאוד, אלה בתים יפה הם רק בן זוג וילדים בבית.

    מתחרה של חולים

    עובדים בלתי ניתנים לשינוי אינם פולידים כאשר המוסד מתחיל, באופן כללי, לגייס את הנשים הצריכות האחרונות. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל בדרך כלל סטודנט הוא, אשר לא מזמן, באופן כללי, בן 18. כולם יודעים שזה מלקק כל הזמן. מישהו, צעיר הצריכה פשוט תשלח תשומת לב ותתחרה עם דודה, אשר בקרוב 25 שנים. הטורקים מעריכים את הנוער, רעננות ויופי טבעי. יש לציין כי תמימות עושה אותם כמו רובנו משמשים לומר, כרגיל עבור החדש בתחום זה.

    צרכנים עם ניסיון מעוניין היעלמותו של התלמיד. הם מתחילים לדבר על סיפורים נוראים. כולם יודעים שכמה בנות באמת מפחדים, לאסוף דברים ולעוף את אלה שחושבים בבית.

    המתחרה החולה הוא תופעה רגילה כאשר, כפי שאובצאים רבים, המוצר העיקרי הוא יופי ונוער. הראשי, לא, בסופו של דבר, לפאניקה, גם כדי לספק את העבודה לא להתאהב גברים טורקיים. אולי זה עבודה תחת החוזה בטורקיה הוא ערבות לשימור עבור ילדה. מינהל, עד בינוני, הוא אחראי על העובד, מציע לינה חינם ואוכל.

    מעסיקים לא הוגנים

    על ידי חתימת החוזה, אתה לא יכול לדאוג לקבל משכורת. עובדים אלה הם גם כנים, אחרת אתה יכול להגיע לבית המשפט. ואם יש ויזה תיירים, כמה אנשים חושבים, scruppless של המעסיק בסופו של דבר לפגוש כמעט כל הזמן. יש צורך לומר כי עובדים לא רשמיים לעתים קרובות, בסופו של דבר, הם ביסוד, יזרמו בהוסטל, לא לספק מזון הגון.

    החוזה הוא ערבות של נסיעה עסקית בתשלום מאוד. האינטרסים של הנערה מייצג סוכן שהוא מתווך בין המוסד לבין העובד.

    Просмотров: 519 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar