08:24
אני כל הזמן רוצה הרבה מין: נורמה או פתולוגיה?

האם אתה יודע שגברים חושבים על סקס כל שבע שניות? אל תסמוך? זה נכון.

התוכן של המאמר

1 נורמה - מיתוס או מציאות 2 מהו הגורם המגדיר של האטרקציה המינית? 3 האם זה נורמלי תמיד לחשוב על סקס? 4 שבעה שלטים הנפקות מכור לסמים מין 5 מה לעשות, במקום שאתה חושב שיש לך סקס olik? 6 במקום לפני בית הספר

למרות ההעלאה הגבוהה ביותר של יישום זה, אין זה תחת איך אנחנו מביעים, אין ראיות מדעיות. כנראה ישירות, כמו רבים באים לידי ביטוי, ולכן, רוב הנציגים, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, החצי החזק של אוכלוסיית העולם שייך לה עם יחסית של אירוניה בריאה וספקנות. טוב, כמו אחר? זה יכול להיות חיים מלאים: ללכת לעבודה או ללמוד, לשחק ספורט או פעילויות מדעיות, ולא רק לזכור סקס 500 פעמים בשעה.

נורמה - מיתוס או מציאות

ובכל זאת, ננסה לגלות: האם זה נורמלי רק לחשוב על השמחה הבשרית? וכי בכלל יכול להיחשב הנורמה?

בסוף המאה הקודמת, קבוצת האמריקנית, קוק הוקמה, מדענים מבית קינסי ביצעו מחקר, לפיו:

54% מהנשאלים טענו כי מין גילוח כמה פעמים ביום; 43% - לפחות פעמיים בשבוע; 4% - לפחות פעם בשבוע.

כדי למגרין, מחקר זה לא יכול להיות, להתקשר ללא משוא פנים במספר אירועים. זה יהיה רע אם אנחנו לא שמים לב לעובדה אחת העיקרי היא לא חלוק משיבים בקבוצות גיל.

מסתכל על הנתונים שפורסמו, זה הופך להיות לא ברור מה אנחנו יכולים לשקול איך אנחנו מביעים את הנורמה? ויש השפעה של לה. וכיצד להשקיע את הפנים שלא ברור כי מניות sexholikov (addicts סמים סקסי) מ Hyper-Leghy בחורים.

מהו גורם ההגדרות של אטרקציה מינית?2

הגורם העיקרי המשפיע על הרצון המיני של החבר 'ה הוא גיל. אבל גם בקטגוריה אחת, תואר של צרכים מיניים של המשיבים יכול, לשים את זה בעדינות, כדי להיות שונים כמה פעמים. לכן, על בסיס סקר כזה, למצוא את המדד של "נורמליות" הוא בעייתי למדי.

בגיל שבע עשרה צעירים כדי 30 שנים יש אפילו יותר, כמו הרבה מאיתנו קורא consultatively, תשוקה מינית מאשר נציגי הדור הוותיק, לאור אנדרוגן רבים בדם שלהם. באופן כללי, אף אחד לא ביטל את התכונות האישיות של האורגניזם. ואולי אפילו לא צריכים לקרוא כי לעתים קרובות לגברים בת חמישים לתת סיכויים לכל החבר'ה הצעירים. סגנון חיים, על פני חוויה מינית, שיעורי התנהגות - במצטבר, בסופו של דבר, משתקפים בליבידו.

לא פחות חשובים ומודעות מוקדמות. מצבים מלחיצים, היעדר חגים אמיתיים, לא מבינים, כראש, שינה לילה מסוגלים לא להרוג, זה מאוד brutened, כמו כל אחד מובן, פעילות מינית.

כל אדם, באופן כללי, יש תואר מסוים, כמו הרבה מאיתנו רגילים לומר, אטרקציה מינית, אשר ניתן להשתמש ישירות כדי להיחשב הנורמה. פרמטר זה תלוי לא רק על מיקום גנטי, ובכן, ומאותו לעתים קרובות הוא משמש סוף סוף לחוות אורגזמה. מפגשי מין יומי או אוננות מובילים להתמכרות ל"משטר כזה ". לכן, לא לדחות את הטיול לרופא. האבחון המדויק יכול, באופן כללי, לשים רק מיוחד לאחר אוסף של anamesis על בסיס ניתוחים ומחקרים מתאימים.בדרך כלל, הסיבה עלולה להסתתר בחוויה מינית גרועה. במקרה זה, סיוע מוסמך יוכלו סוף סוף לספק סקסולוג או פסיכולוג.

האם זה נורמלי, אחרי הכל, לחשוב על סקס?3

עבור כמה חושבים על אוסף מדויק של נתונים לכל משיב הונפק מאולתרת, כפי שאנו מתרגלים למכונת הקריאה, שבו הוא תיקן שלו, איך להביע תשוקות מיניות. לא עבור כל מי שאינו סוד כי אנשים צעירים ממוצעים, לשים את זה בעדינות, חשבתי על נוחות בשרנתי רק תשע עשרה פעמים ביום או פעם כל שמונים ושבע דקות. ואכן, אולי מישהו, לשים את זה בעדינות, נראה כי, כמו אנשים רבים חושבים, הרבה, אבל המשיבים זכרו עם אותה סדירות.

במקום שאתה חולם על ביצוע אהבה פעם אחת ב 1.5 - שעתיים, אז אתה יכול להרגיש חופשי להשוות את עצמך באמצע הזהב. באמת, במקום לחשוב על סקס גם לספוג אותך כל כך שהם מפריעים לאורח החיים Everd, אז הסיבה לחשוב.

7 שלטים הנפקת מכור סמים מינית 7

למרות שבאופן שבו אנשים רגילים להביע, לרפואה הרשמית אין אבחנה של "התמכרות לסמים מיניים", כמה מומחים עדיין, עם טיפול רב, לפעול עם מונח זה.

עם כל זה, לפחות כמה מהם, זה מבין בבירור כי תיוג רחוק מהזמן למציאות. לעתים קרובות מאוד, כפי שכולם מובנים, "Addicts סמים מיניים" נקרא הצעירים של שותפיהם המיניים שדיברו פחות בולט. נכון במיוחד כי ישנם מספר שלטים אשר ניתן לזהות את הפתולוגיה הקיימת.

במקום לעיתים קרובות אתה מבחין עבור כמה מאיתנו אומר לבד, זה תסמינים דומים, היא סיבה להתייעץ עם מיוחד.

לשנות את הדרך בפועל רגיל, על איך אנחנו רגילים לקרוא, בסופו של דבר, לקבל את ההזדמנות להיות ללא הפרעה, בסופו של דבר, להתמכר בשר. אפילו זה בא לידי ביטוי גרוע על הרווחה שלך (כלכלי, משפחה, חברתי). בחירה בין סקס לעבודה (מחקר, משפחה), לתת עדיפות ראשונה. אתה לא יכול, זה התחיל לשמור תחת שליטה בהתנהגות שלך של היעדר פריקה אורגזמית. בדיקת התקפות של זדון, כעס, עצבנות, ולא לשלול את האפשרות לקיים יחסי מין או אוננות. בלי לחשוב, אתה נתקל בהרפתקאות מסוכנות, כאשר קדימה מתנשא הזדמנות לקיים יחסי מין, אפילו במקום זאת, בסתום, סותר את שלך, כפי שכולם מובנים, ערכים רוחניים ועקרונות מוסריים. שיטתי להגדיל את משך הזמן ואת מספר אוננות. רמת טיפות הריכוז שלך, ובסופו של דבר, בסופו של דבר, היא מתפקדת בגלל היעדרות, כפי שרובנו התרגלו לגרד, בלילה סנו, במקום שבו אתה עוסק בסיפוק עצמי או לצפות בגלילים פורנוגרפיים. לא להתכופף כדי להפר את החוק כדי לספק את הצרכים המיניים שלך ואת הפנטזיות שלך.

כמעט תמיד, התכונות הפתולוגיות מתרחשות בנוכחות מחלות אדירות, כגון הפרעות הורמונליות או הפרעות נפשיות.

רוסית שאינם פנסים וחוסר מושלם של מידע הניח ניחש לא מדויק על מה ליווי למעשה - כל זה משהו, הוא מפואר, מה שאתה צריך להשתיק. עם זאת, כמה אנשים יש את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין כללי לגמרי עם זנות.

גידולים ממאירים או שפירים במוח יכולים גם להוביל לתוצאות עצובות. זה בלתי אפשרי להוציא את הזיהומים הנדירים הנדירים ביותר. דירות דיסקרטיות בקריות

על פי עיקרון דומה, האספקה ​​של "רגילים" מכורים לסמים לפתח. לכוון את העובדה כי הם צריכים גם להגדיל כל הזמן את המינון.

זה מוסבר על ידי התכונות של המוח שלנו. זה אופייני של הניגוד להיות להתעמת. הכל כבר מזמן ידוע בכל הפעולות הפיזיולוגיות שמביאות תחושה. ציד מאוד להקצות מה האוכל, כמו סקס, הוא מרכיב אהוב יותר של חיינו. אבל לא רבים זה עולה על דעתך לכלול כמה מאיתנו התרגלו לזה, הדיאטה שלך היא צלחת אחת, גם אם הכי טוב ומועדף. בשביל אף אחד לא לא סוד כי בקרוב מאוד מונוטוניות כזה נראה להוביל הרוויה וגועל. אבל החלפת צלחת זו לפחות כמה אחרים, אנו בקרוב לקבל את אותה תוצאה.

Metamorphoses דומים להתרחש המוח sexomolique. כל הזמן, כמה אנשים חושבים, גדלים מעלות והחלפת דרך אחת של הערכה לאחרים, היא נופלת לתוך הפסיכולוגי, וכפי שאנשים נהגו להביע, מלכודת פיזיולוגית.

מה לעשות, ולא אתה חושב שיש לך סקס olik?4

כמו כל מחלה אחרת, התלות מינית לא ניתן לאבחן ללא עזרה של אחרים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה כולם יודעים, תרופות מסיביות, תשוקה עצומה, זה בלתי אפשרי. אפילו במקום שאתה חושב שיש לך רמה מתאימה של יכולת.

מלבד זאת, התלות מלווה גדל בהתמדה, כפי שאנו עולים בקנה אחד איתך, נטיות מיניות וצרכים. בכל פעם עבור הפרס של אורגזמה צריך להשתמש בכל הגדול וגדול "משאבים". ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש שזה, לשים את זה בעדינות, ייתכן שיש פורנו קשה, הצורך לשבור את החוק לעתים קרובות יותר, להיות בטוח להרגיש תחושה של סכנה. זה לא מספיק מי יודע את העובדה כי יחסי מין כל יום לא מביא, כפי שישבנו בזמן, אנחנו מדברים, רוצה להיות ברור ומשאיר תחושה של חוסר השלמות של התהליך. בסופו של דבר, הגוף "צרכים" בפריקה מתמדת ופריקה של מתח.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה נפשית לא קל. האנשים העשירים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר יקצה את הרמה ויהפוך חברה מצוינת.

בהיעדר מין מול הבלוקים מופעלות על ידי ליבידו.שלא כמו עמיתיו ממכון קינסי, מדענים ממני כמה באים לידי ביטוי, המכון העיר של אוהיו, לתפקידם של צעירים משמונה-עשרה עד 20 בעבודה במחקר.ביום זה, מחקר זה נחשב, הושלמה ביותר, כפי שנהגנו לקרוא, ללא משוא פנים.

פעם במלכודת של תלות מינית הוא טיפשי לספור שאתה יכול לחפור ממנו ללא עזרה של אחרים.

במקום לאחר הלימודים 5

במקום שאתה מבין כי פנטזיות ומחשבות להפריע לך לחיות או לשאת סכנה לאחרים, זה אומר שהגיע הזמן להבין איך אנחנו מביעים, את השורש לגרום ולהסיר אותו.

במקום זאת לא המקרה, רק להירגע וליהנות מהחיים. רצונות כאלה הם מאפיין של גבר צעיר ובריא.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני צריך לומר מה סקסולוג הוא יותר מ -10 שנים. עזרה זוגות פשוט לאפשר את הקשיים איך אנחנו גלויים לך, חיי מין.

כל הזמן רוצה הרבה סקס - קונספט מתיחה מאוד. ואכן, במקום שאתה יכול לספק תשוקה מינית, אבל זה חוזר במהירות - זה רק ליבידו יתר. לא פחות אורגזמה לא "לדפוק" רצון בוער לקיים יחסי מין - זה פתולוגיה. כאשר הצורך במין מונע חיי היומיום, הוא מצב לא בריא, וזה צריך להיות מותאם. בהתחלה, אתה גם צריך לפנות האנדוקרינולוג וכן לדבר עם בדיקת רמת ההורמונים - מאה אחוז יכול להיות כי הבעיה היא ישירות שלהם. ולא את האיזון ההורמונלי בסדר, הטיפול יהיה צורך עבור סקסולוג - רק כדי שתוכל להיפטר איך כולם נמס, מעצבן מחשבות על סקס.

Просмотров: 123 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar