16:08
איך לעשות חשפנות

הסטריפ טיז הוא צורת ריקוד מפתה ומפתה שקיימת מאז תחילת המאה ה-19. אמנות הסטריפינג היא חוויה מענגת הן למבצע והן לקהל.

הקנטת רצועות יכולה להיעשות על ידי אדם אחד או עם מספר אנשים. ההופעה מתחילה בדרך כלל בריקוד איטי וחושני שהופך בהדרגה יותר פרובוקטיבי. זה בדרך כלל מסתיים בכך שהמבצע מסיר את כל בגדיו ומשאיר אותם רק בתחתונים או עירומים.

ישנם סגנונות רבים ושונים של קנטת רצועות כולל: ריקוד על עמוד, בורלסק וריקוד אקזוטי. כל אלו הן צורות בידור שזכו לפופולריות בתקשורת.

בחלק זה, נחקור את הדרכים השונות להפשיט.

ישנן דרכים רבות להפשיט, אך כמה מהן נדונות להלן. דירה דיסקרטית באשקלון

הפשטה היא תהליך של הסרת הציפוי מהחוט. תהליך ההפשטה נעשה עם חשפן, שהוא כלי שיש לו שני להבים שמתחברים יחד כדי לחתוך את הציפוי מהחוט.

ישנם שני סוגים של הפשטה: הפשטת חוטים חמים והפשטת חוטים קרים. הפשטת חוט חם משתמשת בלהב מחומם, בעוד שהפשטת חוט קר משתמשת בלהב שאינו מחומם. ניתן להשתמש בהפשטת חוטים חמים עבור חוטי נחושת, חוטי אלומיניום וחוטי פלדה מצופים אלומיניום. ניתן להשתמש בהפשטת חוט קר עבור חוטי פלדה בחיפוי נחושת וחוטי פלדה בחיפוי אלומיניום.

זה מדריך איך להתפשט לבמה.

הצעד הראשון הוא למצוא חלל שתוכלו להשתמש בו כבמה אישית משלכם. השלב השני הוא להסיר את כל הרהיטים מהחדר ולכסות את כל החלונות בוילונות או בד אחר. השלב השלישי הוא שיהיה במרכז החדר כיסא שתוכלו לשבת עליו בזמן שאתם מתפשטים ולוודא שהוא פונה הרחק מכל חלון בחדר. השלב הרביעי הוא יצירת מסלול על ידי הצבת שני כיסאות במרחק של שלושה מטרים לפחות זה מזה, אחד בכל קצה של המסלול, ולאחר מכן הצב כיסא אחד ביניהם בזווית כך שיכוון את התנועה במורד המסלול.

ללמוד איך להתפשט היא לא דרישה לכל בחורה. אבל, אם אתה מסוג הבחורות שאוהבות לרקוד, אז זו מיומנות שכדאי שתהיה לך.

בחשפנות, אני לא מתכוון לחשפנות המטופשת בסגנון מועדונים. לא על זה אנחנו מדברים כאן. אני מדבר על להוריד את הבגדים שלך בצורה חושנית וסקסית עבור בן הזוג שלך ואת עצמך.

Просмотров: 63 | Добавил: onera | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar